عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ آذرماه

در این بسته خبری از نیاز شهر بوشهر به ۲۳۰ دستگاه تاکسی تا معضل تردد دام در شهرهای دزفول و زنده گیری ۱۹۰۰ قلاده سگ بدون صاحب در اسلامشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

شهر بوشهر به ۲۳۰ دستگاه تاکسی نیاز دارد

سید حسین موسوی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بوشهر گفت: این شهر در بخش ناوگان تاکسیرانی به ۴۰۰ دستگاه خودرو نیاز دارد که از این شمار اکنون ۱۷۰ دستگاه به طور متناوب فعال هستند و ۲۳۰ دستگاه دیگر نیاز است.

معضل تردد دام در شهرهای دزفول

مجید موسی حسینی سرپرست شهرداری شهر امام در این‌ باره می‌گوید: حدود هشت هزار دام در شهر امام دزفول وجود دارد که هنگام چرا در سطح شهر تردد و مشکلاتی ایجاد می‌کنند.

زنده‌گیری ۱۹۰۰ قلاده سگ بدون صاحب در اسلامشهر

بهزاد بذرگری رئیس سازمان پسماند شهرداری اسلامشهر در این باره گفت: در راستای ساماندهی حیوانات بدون صاحب و در جهت جلوگیری از بروز مشکل برای شهروندان، عملیات زنده گیری این حیوانات در سطح شهر به صورت مستمر انجام می‌شود.

ماهیانه ۸۰ تا ۱۰۰ نفر در آسانسورها محبوس می‌شوند

محمد رستمی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: ماهانه ۸۰ تا ۱۰۰ نفر در آسانسورهای شهر یاسوج محبوس می‌شوند و بلافاصله عملیات نجات صورت می‌گیرد.

اختصاص ۱۳۵۰ تن قیر رایگان به شهرداری شهرکرد

محمدحسین واحدیان، شهردار شهرکرد با اشاره به ضرورت تخصیص قیر به شهرداری‌ها گفت: یک‌هزار و ۳۵۰ تن سهمیه قیر رایگان به این شهرداری اختصاص یافته است.

۲۰ اتوبوس به ناوگان شهرداری بوشهر اضافه می‌شود

سید حسین موسوی، بوشهر مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر گفت: به زودی ۲۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی شهرداری این شهر افزده خواهد شد.

بهره‌مندی بیش از ۴ هزار نفر از کلاس‌های سراهای محله شهرداری

محسن خرمی‌شریف، شهردار قرچک از شرکت بیش از چهار هزار نفر در کلاس‌های سراهای محله شهرداری طی ۹ ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: مدیریت شهری قرچک پیشرو در عرصه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی در شهرستان است.

اجرای لوگوپروژکتورهای رنگی توسط شهرداری رفسنجان

به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) لوگوپروژکتورهایی در نقاط مختلف شهر رفسنجان نصب و راه‌اندازی شده است.

آغاز عملیات بهسازی قبور قطعه ۳ آرامستان ساری

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری ساری از آغاز عملیات بهسازی قطعه ۳ همسطح‌سازی شده آرامستان عمومی ساری خبر داد.

کد خبر 627846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.