پیام روشن آنچلوتی به رئال‌مادرید و برزیل

حذف غیرمنتظره برزیل از جام جهانی و کناره‌گیری سرمربی این تیم باعث ایجاد شایعات نشستن آنچلوتی روی نیمکت تیم آمریکای جنوبی شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، کارلو آنچلوتی پس از حذف تیم ملی برزیل از جام جهانی بارها به تیم ملی برزیل مرتبط شده و عده‌ای تصور می‌کنند که احتمالاً این مربی جای تیته را روی نیمکت پرافتخارترین تیم جام جهانی خواهد گرفت.

تیم ملی برزیل که در جام جهانی قطر ۲۰۲۲ امید زیادی به کسب عنوان قهرمانی داشت با نمایش‌های خوبی توانست خودش را به مرحله حذفی برساند اما در برابر کرواسی متحمل شکست شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. از آن زمان، تیته از هدایت تیم ملی برزیل کنار رفت و گمانه‌زنی‌ها درباره به خدمت گرفتن کارلو آنچلوتی توسط تیم ملی برزیل شنیده می‌شود.

با وجود خبرهای منتشر شده، سرمربی رئال مادرید اهداف خود در آینده را برای همه روشن کرده و صراحتاً درباره تصمیماتش صحبت کرده است. سرمربی ۶۳ ساله ایتالیایی سال گذشته پس از دو سال حضور در اورتون به لوس بلانکوس بازگشت و بلافاصله نشان داد که چرا یکی از تأثیرگذارترین مربیان فوتبال مدرن است.

وی به راحتی در اولین فصل حضورش در لالیگا به عنوان قهرمانی دست یافت و آنچلوتی تبدیل به اولین مربی تاریخ شد که در تمام پنج لیگ برتر اروپا عنوان قهرمانی کسب کرده است. آنچلوتی در گفت‌وگو با رادیو آنچو اسپورت درباره آینده خود و برنامه‌هایش صحبت کرده و پیام مهمی نیز به باشگاه رئال مادرید و تیم ملی برزیل داده است:

«نمیدانم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. من در لحظه زندگی می‌کنم و اکنون از حضورم در رئال مادرید بسیار خوشحالم. هدف‌های مهمی داریم که در این فصل باید به آن‌ها دست پیدا کنیم و برای فکر کردن به آینده وجود ندارد. من تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ با باشگاه رئال مادرید قرارداد دارم و اگر آن‌ها مرا اخراج نکنند، تا پایان فرصتم در اسپانیا می‌مانم

کد خبر 627823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.