پیشرفت ۲ برابری پروژه‌های عمرانی شهرداری بندر گروگ

شهردار بندر گروگ گفت: بودجه شهرداری در سال جاری هشت میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که طبق قانون باید حداقل ۴۰ درصد آن در حوزه عمرانی هزینه شود؛ طی ۹ ماه گذشته پیشرفت دو برابری را در اجرای پروژه‌های عمرانی نسبت به بودجه سال داشته‌ایم.

عبدالحمید سعدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری جهت تکمیل ایستگاه آتش‌نشانی و ساختمان اداری شهرداری بندر گروگ حدود یک میلیارد تومان طی شش ماه نخست سال جاری هزینه کرد؛ اعتبار این پروژه چهار میلیارد تومان بود و در هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: حصارکشی زمین ورزشی طی ۹ ماه گذشته با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان تکمیل و طرح زمین چمن آن با مشارکت سازمان ورزش و جوانان انجام شد؛ اعتبار این پروژه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بود و در حال حاضر مورد استفاده شهروندان قرار دارد.

شهردار بندر گروگ خاطرنشان کرد: شهرداری در راستای تکمیل و توسعه پارک ساحلی شهر قسمتی از پایه‌های چراغ‌های روشنایی را به همراه تأسیسات آنها نصب و راه‌اندازی کرده و پایه چراغ‌های خیابانی نیز تهیه شده است که به زودی راه‌اندازی خواهد شد.

سعدینی اضافه کرد: زیرسازی و سنگ‌چینی قسمت غربی پارک جهت توسعه انجام شده و ارزش ریالی پروژه دو میلیارد و هفتصد میلیون تومان است.

وی تصریح کرد: شهرداری در ادامه اجرای پروژه‌های عمرانی و در راستای رفاه شهروندان، ماه گذشته زیرسازی و آسفالت معابر و کوچه‌های شهر بندر گروگ به مساحت ۱۰ هزار مترمربع را با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان انجام داده است و امیدواریم در ماه‌های آینده بتوانیم بعضی از معابر و کوچه‌ها را آسفالت کنیم.

شهردار بندر گروگ گفت: پروژه‌های انجام شده از مهمترین طرح‌های عمرانی شهرداری در ۹ ماه گذشته بوده که در کنار بسیاری از پروژه‌های دیگر از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای، ماده ۴۲، ماده ۵۸، قیر رایگان و درآمدهای داخلی شهرداری انجام شده است؛ پروژه‌های دیگری نیز در دست اقدام است که امیدواریم در ماه‌های آینده بتوانیم با جذب اعتبار آنها را به سرانجام برسانیم.

سعدینی گفت: بودجه شهرداری در سال جاری هشت میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که طبق قانون باید حداقل ۴۰ درصد آن در حوزه عمرانی هزینه شود؛ طی ۹ ماه گذشته پیشرفت دو برابری را در اجرای پروژه‌های عمرانی نسبت به بودجه سال داشته‌ایم.

به گزارش ایمنا، شهر بندر گروگ با جمعیت شش هزار نفری در شش کیلومتری شمال مرکز شهرستان سیریک قرار دارد.

کد خبر 627724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.