دور سوم آموزش «اصنو» در حال برگزاری است

قائم مقام مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان از برگزاری دور سوم آموزش سامانه سرا ۱۰ «اصنو» ویژه کارکنان بخش‌های مختلف شهرداری خبر داد.

به گزارش ایمنا، عباس افرادی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی سامانه هوشمند توسعه شهری یا «اصنو» اظهار کرد: پیرو تاکید اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان دور سوم آموزش ویژه بخش‌های مختلف شهرداری که به هر نحوی با سامانه «اصنو» مرتبط هستند از ۱۳ آذرماه آغاز شده و تا چهار دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش خدمات الکترونیک و غیر حضوری شهرداری اصفهان و نگاه ویژه این دوره مدیریت شهری به ارائه خدمات در بستر الکترونیک به شهروندان، دو دوره آموزشی تخصصی و مجزا برای کارکنان بخش‌های مختلف شهرداری برگزار شده است.

قائم مقام مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان تصریح کرد: این کارگاه با حضور مدیران مناطق، معاونان مالی و اقتصادی، رؤسای ادارات شهرسازی، مسئولان شهرسازی، کمک شهرسازان، مسئولان طرح تفصیلی، درآمد و حسابداری، بازدید، مسئولان املاک، نوسازی و کسب و پیشه، مسئولان دفاتر شهرداران مناطق پانزده‌گانه، پیش‌نویس‌ها و کارکنان بخش اسکن و بایگانی به صورت سه روز در هفته برنامه‌ریزی شده که توسط راهبران مدیریت شهرسازی الکترونیک تحت آموزش قرار می‌گیرند.

افرادی خاطرنشان کرد: در این جلسات ضمن ارائه محتوای آموزشی به شرکت‌کنندگان، موضوعات مختلف در هر دسته و رده خدمتی به بحث و تبادل نظر گذاشته می‌شود و هر نکته و موردی که نیاز به ایجاد، حذف یا ویرایش داشته باشد توسط نماینده شرکت پشتیبان اصلاح و در مسیر ارائه خدمت قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: علاوه بر پاسخگویی حضوری به شهروندان، سیستم پاسخگویی آنلاین در راستای راهنمایی شهروندان برای استفاده هرچه بهتر از سامانه هوشمند توسعه شهری، پیگیری درخواست‌ها، پاسخگویی سوالات آنها در خصوص حوزه شهرسازی و پاسخگویی به سوالات اپراتورهای مناطق پانزده‌گانه راه‌اندازی شده است، همچنین شهروندان می‌توانند هر گونه مشکلی در خصوص سامانه «اصنو» را با سامانه ۱۳۷ در میان بگذارند و سوالات خود را از این مسیر پیگیری کنند.

کد خبر 627721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.