ورودی‌های اصلی شهر بهسازی می‌شود

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهردار نجف‌آباد گفت: آسفالت بلوار جانبازان و خیابان امام خمینی(ره) با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان انجام شده و خط شرقی شهیدان حجتی و بلوار استقلال نیز با هدف بهسازی ورودی‌های اصلی شهر در دستور کار قرار گرفته است.

سیدرسول موسویان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عمده‌ترین فعالیت‌های معاونت امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری نجف‌آباد، در راستای برآورده کردن انتظارات مردم است.

وی افزود: برنامه‌ریزی تمام فعالیت‌های عمرانی و مباحثی که مربوط به پروژه‌های زیرساختی در شهر است، توسط معاونت امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری نجف‌آباد انجام می‌شود.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهردار نجف‌آباد خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیتی که در شهر وجود دارد و انتظاری که شهروندان از مجموعه مدیری شهری دارند، بیشتر فعالیت‌های اخیر شهرداری در زمینه زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت معابر است.

موسویان اضافه کرد: در معابر و گذرگاه‌های خاکی منطقه پنج و حواشی مناطق یک و دو که بحرانی‌ترین قسمت‌های شهر است، این مهم به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: بخشی از این اقدامات بر عهده شهرداری نیست، اما به دلیل کم‌کاری‌ها شهرداری مسئولیت آنها را تقبل کرده که تبدیل به وظیفه شده است.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهردار نجف‌آباد در خصوص زیرسازی آسفالت، گفت: آسفالت بلوار جانبازان و خیابان امام خمینی (ره) با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان انجام شده است و خط شرقی شهیدان حجتی و بلوار استقلال نیز در دستور کار قرار گرفته است.

موسویان ادامه داد: هدف از این اقدامات بهسازی ورودی‌های اصلی شهر است.

کد خبر 627634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.