رویکردهای سازمان فرهنگی شهرداری نجف‌آباد در نیمه نخست سال جاری

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف‌آباد گفت: ساختار فرهنگی‌ و هنری شهرداری از طریق توسعه روابط سازنده و ارتباط فعال با سایر سازمان‌ها و مسئولان فرهنگی کشور، محورهای اصلی عملکرد خود را تبیین کرده و اقداماتی در این راستا انجام داده است.

علیرضا خاکسار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نگرش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف‌آباد معطوف به دورنمای اصلی توسعه فرهنگی است.

وی افزود: تلاش برای تقویت فرهنگ ملی و اسلامی شهر انقلابی نجف‌آباد با توجه به خصلت‌های ویژه این شهر و طراحی و تبیین مبانی لازم برای آن از عمده‌ترین چالش‌های فراروی این سازمان است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف‌آباد خاطرنشان کرد: توجه به سیاست‌های کلان فرهنگی نظام و سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، توجه به مسائل ارزشی و مبانی دینی و اصول انقلابی، تاکید بر مأموریت‌های این سازمان در حوزه شهری، محوریت رویکرد محله‌ای، تعامل و همکاری بیشتر با نهادها، سازمان‌ها و تشکل‌های مردمی و مساجد با محوریت و بازوی هیئت امنا، از نکات برجسته و بارزی است که در عملکرد سازمان فرهنگی مورد توجه است.

خاکسار تصریح کرد: ساختار فرهنگی و هنری شهرداری نجف‌آباد از طریق توسعه روابط سازنده و ارتباط فعال با سایر سازمان‌های فرهنگی و مسئولان فرهنگی کشور، محورهای اصلی عملکرد خود از جمله خانواده، تفریح و نشاط، مسائل اجتماعی، گردشگری، امور ورزشی، پاسداشت شعائر دینی، قابلیت بی‌حد و مرز توسعه فرهنگی انسان‎‌ها و ارج نهادن به مقام شامخ اندیشمندان و هنرمندان را تبیین کرده است.

وی اضافه کرد: بهره‌گیری از الگوهای علمی در مدیریت، شایسته‌سالاری، آینده‌نگری و تشخیص اولویت پاسخگویی به نیازهای جامعه و ارزش‌های مرجع سازمان در تمام فعالیت‌ها و برنامه‌ها، مورد توجه برنامه‌ریزان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف‌آباد بوده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف‌آباد گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و برگزاری برنامه‌های مشارکتی، حمایتی و سفارشی در شش ماه نخست سال جاری، ۱۳۵۰ سانس برنامه برگزار شده است.

خاکسار افزود: بیش از ۲۱۰ هزار نفر از شهروندان مناطق مختلف شهر در این برنامه‌ها شرکت کردند و این سازمان برای اجرای این برنامه‌ها با ۱۴ ارگان و گروه خصوصی و دولتی همکاری و مشارکت داشته که نتیجه این تعامل، تولید ۴۵۰ برنامه در محورهای یاد شده بوده است.

وی اظهار کرد: طراحی و تدوین ۷۱۰ برنامه مستقل نیز در این بازه زمانی در مراکز و مجموعه‌های تحت پوشش سازمان برگزار شده است.

کد خبر 627630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.