۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
گوشی Lava X3 در هند عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Lava X3 با تراشه Helio A22 SoC و سیستم‌عامل اندروید ۱۲ در هند عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Lava یک گوشی هوشمند اقتصادی جدید در هند عرضه کرده است که Lava X3 نام دارد. این محصول با گوشی‌های +Redmi A1 و Realme C33 موجود در بازار رقابت می‌کند. گوشی ذکر شده دارای نمایشگر ۶.۵۳ اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD است. در

پنل پشتی گوشی یک دوربین دوگانه تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی هشت مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه VGA به همراه یک فلاش LED است. دوربین سلفی قرار گرفته شده روی صفحه‌نمایش نیز دارای حسگر پنج مگاپیکسلی است.

گوشی Lava X3 به پردازنده چهار هسته‌ای Helio A22 مجهز شده است و با سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است، البته کاربران می‌توانند با استفاده از یک کارت حافظه microSD حافظه آن را افزایش دهند.

انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ ۱۰ واتی نیز بهره می‌برد. این محصول با استفاده از سیستم‌عامل Android 12 Go Edition اجرا می‌‎شود.

گوشی Lava X3 از اتصالاتی مانند 4G VoLTE، یک پورت USB-C، یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، بلوتوث، Wi-Fi و GPS بهره می‌برد. محصول ذکر شده با قیمت ۸۴ دلار و در رنگ‌های آبی و مشکی وارد بازار هند شده است.

کد خبر 627605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.