دستگیری سارقان منازل ویلایی در شاهین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از شناسایی و دستگیری سارقان منازل ویلایی این شهرستان با ۲۲ فقره سرقت، خبر داد.

سرهنگ علی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال منازل ویلایی در محلات مختلف شاهین‌شهر با شیوه و ترفندهایی مشابه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: تحقیقات مأموران حاکی از آن بود که سارقان در ساعات اولیه شب به وسیله یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با پلاک مسروقه با پرسه‌زدن در کوچه‌های خلوت منازل ویلایی را که ساکنان آن در منزل نبودند را شناسایی و پس از تخریب قفل درب ورودی و پنجره‌ها وارد این منازل شده و اقدام به سرقت طلا و اموال با ارزش موجود در منزل می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه اضافه کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در نهایت با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی عاملان این سرقت‌ها را که دو جوان غیربومی بودند را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر دو متهم را داخل مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از محل اختفای متهمان بیش از پنج میلیارد ریال اموال مسروقه از منازل شامل زیورآلات، سکه و ارز کشف شد، تصریح کرد: سارقان دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی و در تحقیقات تخصصی پلیس به ۲۲ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان شاهین‌شهر اعتراف کردند.

سرهنگ صادقی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، از شهروندان خواست با رعایت هشدارهای انتظامی در خصوص پیشگیری از وقوع سرقت، در صورت مشاهده افراد و خودروهای مشکوک در محلات و مناطق مسکونی به سرعت از طریق تماس با شماره ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 627569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.