لزوم ارتقای تعاونی مسکن شهرداری اصفهان

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ارتقای تعاونی مسکن شهرداری موضوعی است که بارها بر آن تاکید کرده‌ایم، در این راستا باید برای کارگران و کارمندان اقدام ویژه‌ای انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور امروز _یکشنبه بیست‌وهفتم آذر_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به روز حمل‌ونقل و رانندگان اظهار کرد: با توجه به اینکه با رانندگان استیجاری در شهرداری قرارداد خاصی منعقد نمی‌شود و از امکانات سایر کارکنان نیز بهره‌مند نیستند، باید به این قشر توجه ویژه داشته باشیم.

وی افزود: ارتقای تعاونی مسکن شهرداری موضوعی است که بارها بر آن تاکید کرده‌ایم، در این راستا باید برای کارگران و کارمندان در این خصوص اقدام ویژه‌ای انجام شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با طرح یک سوال گفت: شهردار اصفهان هفته قبل در یک برنامه تلویزیونی اشاره کردند که میز فرهنگ راه‌اندازی شده است و از آن طریق در حوزه فرهنگ سیاست‌گذاری می‌کنیم، سوال این است که آیا سیاست‌گذاری بر اساس قانون وظیفه شورا و اجرای آن وظیفه شهرداری نیست؟، اگر تصمیم گرفته شده است که در جایی غیر از شورا سیاست‌گذاری شود، به ما اطلاع داده شود.

کد خبر 627499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.