رانندگان سفیران فرهنگ شهر محسوب می‌شوند

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: رانندگان مجموعه مدیریت شهری به عنوان سفیران فرهنگ شهر محسوب می‌شوند که بدون هیچ چشم‌داشتی در تمام ایام سال به شهروندان خدمت‌رسانی و سرویس‌دهی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالله وکیلی در همایش تجلیل از رانندگان مجموعه مدیریت شهری مبارکه اظهار کرد: رانندگان با مشکلات زیادی در این حرفه مواجه هستند و خطرهای زیادی آن‌ها را تهدید می‌کند.

وی ادامه داد: تحمل این سختی‌ها به خاطر خدمتی که به مردم می‌کنند، قابل تقدیر است و در واقع رانندگان خدمتگزار ترین افراد جامعه هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه با اشاره به مشکلات جامعه رانندگان افزود: مسئولان بر دغدغه‌ها و مشکلات رانندگان واقف هستند و برای رفع این مسائل و مشکلات تلاش می‌کنند.

وی گفت: حمل‌ونقل در مدیریت شهری جز رئوس کارها و اقدامات است و مجموعه شهرداری در کنار شورای اسلامی شهر برای ارائه خدمات به شهروندان و رانندگان حمل‌ونقل عمومی درون شهری در حال تلاش هستند.

وکیلی اضافه کرد: رانندگان مجموعه مدیریت شهری به عنوان سفیران فرهنگ شهر محسوب می‌شوند که بدون هیچ چشم‌داشتی در تمام ایام سال به شهروندان خدمت‌رسانی و سرویس‌دهی می‌کنند.

به گزارش ایمنا، آئین تجلیل از رانندگان مجموعه مدیریت شهری مبارکه به مناسبت روز حمل‌ونقل و رانندگان با حضور امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معاون فرماندار، شهردار، رئیس، اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه و رانندگان واحدهای مختلف شهرداری مبارکه برگزار شد.

کد خبر 627473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.