لحظه فریادهای حکیمی بر سر اینفانتیو از حافظه دوربین عکاسان پاک شد!

اشرف حکیمی به‌دلیل قضاوت مشکوک عبدالرحمن جاسم، پس از پایان بازی رده‌بندی از عصبانیت بر سر رئیس فیفا فریاد زد اما مسئولان فیفا به‌هرنحوی که بود، تصاویر و فیلم‌ها را از روی دوربین عکاسان و خبرنگاران پاک کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیدار رده‌بندی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر _شنبه بیست‌وششم آذرماه_ از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه شهر دوحه میان تیم‌های ملی فوتبال کرواسی و مراکش به انجام رسید و تیم‌ملی کرواسی با پیروزی دو بر یک برابر مراکش، به مقام سومی جهان رسید و روی سکو ایستاد و مراکش نیز با عنوان چهارمی به شگفتی‌سازی خود بدون کسب مدال پایان داد.

شاهدان عینی از حمله تند اشرف حکیمی به «جیانی اینفانتینو» در تونل ورزشگاه خلیفه و قبل از آغاز مراسم اهدای مدال خبر داده‌اند. خبرنگاران NOS و SVT گزارش داده‌اند که حکیمی در فاصله‌ای پنج سانتی‌متری با رئیس فیفا، بر سر او فریاد می‌زده و از نحوه قضاوت داور بازی رده‌بندی به‌شدت شاکی بوده است.

به گفته این منابع، عوامل فیفا فوراً تمام خبرنگاران و تصویربرداران را مجبور کرده‌اند تا کلیه عکس و فیلم‌هایی را که از این صحنه گرفته بودند پاک کنند؛ گفتنی است پیش از دیدار مراکش و کرواسی نیز انتقادات زیادی نسبت به انتخاب عبدالرحمن جاسم قطری به‌عنوان داور اصلی بازی رده‌بندی وارد شده بود.

کد خبر 627457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.