مشکلات تاکسیرانان با جدیت در حال پیگیری است

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری فومن گفت: مشکلات تاکسیرانان از جمله برقراری دوباره بیمه تامین اجتماعی رانندگان و ارائه تسهیلات کم‌بهره برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده با جدیت در حال پیگیری است.

جواد جباری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تاکسیرانان شهر فومن در تمام فصول و روزهای گرم و سرد سال، به خصوص در زمان شیوع ویروس کرونا و در شرایط سخت اقتصادی و معیشتی به شهروندان خدمات‌رسانی کردند و زحمات آنها قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه تاکسیرانان فومن با مشکلات و کاستی‌های زیادی مواجه هستند، افزود: سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری فومن همواره در حد توان خود تلاش می‌کند تا با رفع مشکلات تاکسیرانان، خدمات خوبی به آنها ارائه کند.

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری فومن خاطرنشان کرد: برقراری دوباره بیمه تأمین اجتماعی تاکسیرانان و ارائه تسهیلات کم‌بهره برای طرح نوسازی تاکسی فرسوده توسط این سازمان با جدیت از سوی مسئولان متولی در حال پیگیری است.

جباری تصریح کرد: از نماینده مردم شهرستان‌های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس انتظار داریم، تا در راستای ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به تاکسیرانان، برقراری دوباره بیمه تأمین اجتماعی رانندگان تاکسی که از سال ۱۳۹۳ تاکنون از سوی دولت بلاتکلیف مانده است و ارائه تسهیلات بانکی کم‌بهره به طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده را با طرح سوال در مجلس از دولت پیگیری کند.

به گزارش ایمنا، فومن در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و در ناوگان سازمان حمل‌ونقل عمومی شهرداری این شهر ۲۲۶ دستگاه تاکسی درون‌شهری، ۴۲ دستگاه بی‌سیم و ۳۲۸ دستگاه تاکسی خطی زیر ۳۰ کیلومتر فعالیت می‌کند.

کد خبر 627377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.