حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری جشنواره «خندستان» در اصفهان

مدیرکل هنرهای نمایشی کشور گفت: جشنواره خندستان توانایی ایجاد حال خوب را دارد و در این راستا هر کمکی‌ که‌ از اداره کل‌ هنرهای نمایشی وزارت ارشاد و اداره کل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بربیاید، کوتاهی نخواهند کرد.

کاظم نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هدفی که اداره‌کل هنرهای نمایشی با همکاری انجمن نمایش هر استان دنبال می‌کند، توسعه و کمک به گروه‌های نمایشی در جهت اجرای فعالیت‌هایشان در شهر و استان خود و حمایت در راستای اجرای آن در پایتخت است تا بتوانند گروه‌های نمایشی خود را بیشتر معرفی کنند و گامی مؤثر در جهت برندسازی خود بردارند.

وی افزود: مرکز هنرهای نمایشی کشور، علاوه بر حمایت‌هایی که در راستای اجرای بهتر کارها قبل از اجرا از گروه‌های نمایشی به‌عمل می‌آورد پس از اجرا هم با پرداخت کمک‌هزینه‌هایی به پشتیبانی از گروه‌های نمایشی ادامه می‌دهد.

مدیرکل هنرهای نمایشی کشور با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره «خندستان» در اصفهان تصریح کرد: به‌نظر من جشنواره خندستان به‌لحاظ ژانر و نوع کمدی و با توجه به شرایط شیوع کرونا و نیاز جامعه به‌حال خوب، می‌تواند یکی از جشنواره‌های مهم کشور باشد.

وی ادامه داد: جشنواره خندستان توانایی ایجاد حال خوب را دارد و در این راستا هر کمکی که از اداره کل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد و اداره کل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بربیاید، کوتاهی نخواهند کرد.

نظری اظهار کرد: همان‌طور که مستحضرید در خصوص تخصیص اعتبارات ملی به سالن‌های نمایش در تحریم هستیم و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش می‌کند که بودجه‌هایی برای حوزه تئاتر در جهت رونق آن اختصاص دهد تا چراغ تئاتر در کشور روشن بماند.

کد خبر 627371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.