نصب لوله انتقال آب میدان خاتم‌الانبیا(ص) در راستای رفع مشکل نقاط آبگیر

شهردار زرند گفت: عملیات ترمیم خط و لوله‌گذاری بخشی از میدان خاتم‌الانبیا(ص) جهت انتقال آب‌های سطحی ضلع غربی میدان با هدف رفع مشکل نقاط آبگیر و برطرف شدن آب‌گرفتگی‌های احتمالی، انجام شد.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به ادامه روند پروژه لکه‌گیری و ترمیم نوارهای حفاری شده سطح شهر زرند، اظهار کرد: لکه‌گیری و بهسازی معابر و محلات از برنامه‌های مهم شهرداری در حوزه عمرانی و خدماتی است.

وی افزود: مدیریت شهری به عنوان خادم شهروندان پیگیر رفع مشکلات شهری است و در این راه نیازمند تعامل و همکاری همه شهروندان هستیم.

شهردار زرند اهتمام شهرداری را رفع دغدغه‌ها و مطالبات شهروندان دانست و خاطرنشان کرد: بهبود و بهسازی کیفیت معابر شهری در راستای سهولت در تردد خودروها، تسهیل در رفت و آمد و جلب رضایتمندی شهروندان با جدیت در دستور کار شهرداری است.

ضیاء‌الدینی با بیان اینکه عملیات جمع‌آوری جداول فرسوده و فرش موزاییک‌های پیاده‌روی خیابان فردوس به طول ۵۰۰ متر در دستور کار شهرداری قرار دارد، تصریح کرد: تلاش داریم هر هفته ۱۵۰ متر از پیاده‌روهای این خیابان را خاک‌برداری، جدول‌گذاری و ساماندهی کنیم تا عبور و مرور شهروندان و فعالیت مغازه‌داران دچار مشکل نشود.

وی اضافه کرد: ساماندهی جداول، تعویض موزائیک، جمع‌آوری تابلوهای بدون مجوز و نصب سیستم روشنایی از اقدامات شهرداری به منظور ساماندهی این خیابان است.

شهردار زرند از نصب لوله انتقال آب میدان خاتم الانبیا (ص) خبر داد و تاکید کرد: عملیات ترمیم خط و لوله‌گذاری بخشی از میدان خاتم‌الانبیاء (ص) جهت انتقال آب‌های سطحی ضلع غربی میدان با هدف رفع مشکل نقاط آبگیر و برطرف شدن آب‌گرفتگی‌های احتمالی، انجام شد.

ضیاء‌الدینی با اشاره به اجرای عملیات لوله‌گذاری و نصب فونداسیون پایه‌های روشنایی بوستان شهرک زیتون در راستای زیباسازی و روشنایی، ادامه داد: در این بوستان بیش از ۱۰ پایه چراغ روشنایی با ۲۰ چراغ ال ای دی نصب می‌شود.

وی افزود: طی چند روز گذشته نیز فونداسیون پایه‌های بوستان فجر اجرایی شد و به زودی عملیات سیم‌کشی و نصب چراغ‌های این بوستان انجام خواهد شد.

شهردار زرند از جمع‌آوری پایه‌های روشنایی میدان نماز در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اظهار کرد: عملیات ساماندهی و فرش موزائیک پیاده‌روی خیابان کارگر به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع توسط حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری در حال انجام است.

کد خبر 627340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.