استقرار اکیپ‌های نمک‌پاشی در اتوبان‌های شهر/ موردی از آب‌گرفتگی معابر نداشتیم

رئیس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: با توجه به احتمال یخ‌زدگی در سطح اتوبان‌های شهر، در هر منطقه یک اکیپ برای انجام عملیات نمک‌پاشی در سطح اتوبان‌ها، بزرگراه‌ها و پل‌هایی که امکان لغزندگی داشت مستقر شد.

رامین میرعسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش باران رحمت الهی در شهر اصفهان، از روز گذشته، نیروهای خدمات شهری شهرداری در سطح مناطق پانزده‌گانه شهر در حالت آماده‌باش بودند.

وی افزود: سازمان هواشناسی احتمال بارش سنگین را به ما اعلام نکرده بود، اما با توجه به احتمال یخ‌زدگی در سطح اتوبان‌های شهر، در هر منطقه یک اکیپ برای انجام عملیات نمک‌پاشی در سطح اتوبان‌ها، بزرگراه‌ها و پل‌هایی که امکان لغزندگی داشت مستقر شد و تاکنون اقدامات لازم را انجام داده‌اند.

رئیس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: شب گذشته، پل دفاع مقدس و همچنین پل‌های واقع در مسیر اتوبان شهید اقارب‌پرست نمک‌پاشی شد. زیرا احتمال یخ‌زدگی این مسیرها زیاد بود.

وی تصریح کرد: با توجه به تدابیر پیش‌بینی‌شده، به‌رغم بارندگی خوبی که شاهد آن بودیم، آب‌گرفتگی خاصی در سطح معابر، خیابان‌ها و بزرگراه‌های شهر نداشتیم.

میرعسگری تاکید کرد: اکیپ‌های آماده‌باش اداره خدمات شهری در سطح مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان آمادگی لازم را برای رفع هر گونه حوادث احتمالی دارند.

کد خبر 627334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.