امیلیانو مارتینز: با مسی قهرمان جهان خواهیم شد/هواداران، قطر را به آرژانتین تبدیل کرده‌اند

دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین گفت: مسی در بهترین فرم روحی و بدنی قرار دارد و مهارش برای فرانسوی‌ها دشوار خواهد بود. با مسی شانس زیادی برای قهرمانی در جام‌جهانی داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیلیانو مارتینز در کنفرانس خبری پیش از فینال جام‌جهانی ۲۰۲۲ میان آرژانتین و فرانسه، با اشاره به نتایجی که آلبی‌سلسته تا رسیدن به فینال کسب کرده است، اظهار کرد: پس از شکست برابر عربستان سعودی در بازی اول جام‌، با تمام بازیکنان هم‌قسم شدیم تا تمام توانمان را برای رسیدن به فینال بگذاریم. حالا اینجاییم و بی‌تاب بازی برابر فرانسه هستیم.

وی درباره تیم ملی فرانسه افزود: فرانسه مدافع عنوان قهرمانی است. آنان به هیچ بازیکنی وابسته نیستند. ما بازی‌های این تیم را دنبال می‌کردیم. چراکه احتمال داشت پیش از فینال به آن‌ها برخورد کنیم. چهار بازیکن تهاجمی این تیم فوق‌العاده خطرناک هستند. حریفمان دفاع و گلر مطمئنی دارد. ما به‌خوبی می‌دانیم که فرانسه چه تیم خوبی است.

گلر تیم ملی آرژانتین ادامه داد: از سوی دیگر، این را هم می‌دانیم که اگر بازی خودمان را انجام دهیم، می‌توانیم به آن‌ها ضربه لازم را بزنیم. اطمینان دارم که اگر در کارهای دفاعی خوب باشیم، شانس زیادی برای قهرمانی خواهیم داشت. بازی با دفاع چهار یا پنج‌نفره مهم نیست؛ مهم این است که هر کسی کارش را به‌خوبی انجام دهد.

مارتینز با تشکر از هواداران برای حمایت‌های همه‌جانبه‌شان در بازی‌های جام‌جهانی از آرژانتین خاطرنشان کرد: در همه بازی‌هایمان در این رقابت‌ها، هواداران ما ورزشگاه را به تسخیر خود درآورده‌اند و فردا نیز شرایط مشابه خواهد بود. انگار که ما در خانه بازی کنیم. ما در فینال بیشتر از همیشه به تشویق هواداران نیاز داریم.

وی در پایان، با اشاره به لیونل مسی، کاپیتان آلبی‌سلسته، عنوان کرد: داشتن بهترین بازیکن دنیا مزیت بزرگی است. مسی را خوشحال و قبراق می‌بینم. او حتی از کوپا آمریکای سال گذشته که قهرمان شدیم نیز در شرایط بهتری قرار دارد. مسی در بهترین فرم بدنی و روحی است و در وضعیت فعلی، مهار او کار واقعا دشواری برای فرانسوی‌ها خواهد بود؛ با این نسخه از مسی ما شانس زیادی برای قهرمانی داریم.

کد خبر 627299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.