یک قبضه کلت جنگی در شهرضا کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: یک قبضه اسلحه کلت جنگ به همراه یک تیغه خشاب و هفت عدد فشنگ مربوطه در عملیات ویژه ماموران این فرماندهی کشف شد.

سرهنگ سهراب قرقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران کلانتری ۱۱ فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا در پی گشت‌زنی هدفمند به یک دستگاه خودروی سواری سمند که اقدام به حرکات نمایشی و خطرناک می‌کرد، مشکوک شدند که راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست مأموران با سرعت اقدام به فرار کرد.

وی ادامه داد: مأموران پس از فرار راننده به تعقیب خودرو پرداخته و در یک عملیات ضربتی آن را متوقف کردند و در بازرسی به عمل آمده یک قبضه اسلحه کلت جنگی به همراه یک تیغه خشاب و تعداد هفت عدد تیر جنگی این سلاح را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به دستگیری سه سرنشین این خودرو، تصریح کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، یکی از متهمان دستگیر شده از شرورهای سابقه‌دار و دارای هفت فقره سابقه شرارت، حمل سلاح گرم، سرقت به عنف، تهدید و مشارکت در استفاده از قداره و ایجاد اغتشاش و برهم زدن نظم عمومی است.

وی با بیان اینکه متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، گفت: پلیس در تمام ساعات شبانه‌روز آماده خدمتگزاری به شهروندان هستند و مردم نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد امنیتی یا اقدامات مجرمانه مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 627283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.