کشف ۷ دستگاه ماینر قاچاق در فلاورجان

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: هفت دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در عملیات مأموران انتظامی این شهرستان کشف شد.

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یکی از مناطق شهرستان فلاورجان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص مأموران با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق به شناسایی یک باب منزل مسکونی که در آن تعدادی دستگاه ارز دیجیتال در حال بهره‌برداری بود، شده و با هماهنگی مرجع قضائی به محل اعزام و در بازرسی انجام شده تعداد هفت دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با بیان اینکه کارشناسان ارزش دستگاه‌های کشف شده را یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند و افزود: در این خصوص یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با استخراج ارزهای دیجیتال غیرمجاز به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و در این راستا از شهروندان می‌خواهیم چنانچه از فعالیت غیرمجاز اشخاصی در این زمینه مطلع هستند موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

کد خبر 627278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.