مشکل اصلی شهرداری سیستم کهنه و منسوخ شده است

مسئول کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر زرند مشکل اصلی شهرداری را سیستم کهنه و منسوخ شده دانست و گفت: رسالت شورا و شهرداری، ارائه خدمات متنوع بر طبق وظایف چهارگانه (عمران شهری، خدمات شهری، خدمات اداری  و خدمات فرهنگی) به شهروندان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا: روح‌الله نکویی امروز- شنبه بیست‌وششم آذرماه ۱۴۰۱- در جلسه شورای اسلامی شهر زرند ضمن قدردانی از حمایت اعضای شورا، شهردار و شهروندان، در خصوص علت استعفای خود اظهار کرد: من هیچ مشکلی با شهردار ندارم و اطمینان راسخ دارم که وی با وجدان کاری و تمام توان، برای شهر خدمت می‌کند.

وی مشکل اصلی را سیستم کهنه و منسوخ شده حاکم بر بخش‌هایی از شهرداری دانست و افزود: از تعویق پروژه میادین نماز و دانشگاه، و تعویض نشدن چمن مصنوعی زمین‌های ورزشی، از معطل ماندن پروژه‌های عمرانی شهر گلایه دارم، زیرا پروژه‌های عمرانی شهر تحت هیچ شرایطی نباید با رکود و تأخیر مواجه شوند.

مسئول کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر زرند افزود: صداقت و صراحت بیان بسیار حائز اهمیت است، لذا انتظار ما از معاونان، مسئولان و مدیران شهرداری که در جای خود منکر زحمات آنان هم نیستیم، این است، به واقع گویی بیش از هر چیز دیگری توجه کرده و در انجام امور محوله به‌ویژه در بخش عمران شهری از توجیه کردن و بیان خلاف واقع به شدت پرهیز کنند.

نکویی تصریح کرد: رسالت شورا و شهرداری، ارائه خدمات متنوع بر طبق وظایف چهارگانه (عمران شهری، خدمات شهری، خدمات اداری و خدمات فرهنگی) به شهروندان است و هرگونه بی‌توجهی به این مؤلفه‌ها موجبات شرمندگی اعضای شورا و شخص شهردار را در مقابل شهروندان به همراه خواهد داشت.

وی گفت: چنانچه بخواهیم نتایج کمیسیون‌های شورا مطلوب و کاربردی شود، لازم است شهردار زرند در کمیسیون‌های مهم که ضرورت آن توسط مسئول کمیسیون مربوطه مشخص می‌شود شخصاً حضور داشته باشد.

عباس ایرانمنش، رئیس شورای اسلامی شهر زرند با بیان اینکه سلامت نفس، جدیت، حساسیت و نیت خیر اعضای شورا بر هیچکس پوشیده نیست، اظهار کرد: موفقیت در کمیسیون‌های شورا به نفع شهروندان شهر زرند و توسعه شهر است.

وی رویکرد فنی و کارشناسانه کمیسیون عمران و شهرسازی این نهاد بسیار مثبت، و از توفیقات این دوره شورا دانست و خاطرنشان کرد: شورای دوره ششم به هیچ وجه بازوی متخصص و توانمند خود را در زمینه عمران و شهرسازی از دست نخواهد داد.

به گزارش ایمنا، به دنبال استعفای روح‌الله نکویی، مسئول کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر زرند، موضوع در جلسه شورای شهر مطرح و اعضای شورا متفق‌القول معتقد بودند که وی باید در سمت خود باقی بماند و به کار خود ادامه دهد و شورای اسلامی شهر زرند استعفای وی را نپذیرفت.

کد خبر 627266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.