شیشه‌فروش: هوا سالم و فردا مدارس و دانشگاه‌ها باز است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه درحال‌حاضر شاخص لحظه‌ای هوا، امروز _شنبه بیست‌وششم آذرماه_ را سالم نشان می‌دهد، گفت: با توجه به سالم بودن هوا، درخواستی برای تعطیلی مدارس نداشتیم.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره وضعیت هوای اصفهان، اظهار کرد: درحال‌حاضر شاخص لحظه‌ای هوا شنبه _بیست‌وششم آذرماه_ تا ساعت ۱۴ سالم را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: با گذر امواج ناپایدار از روز گذشته در بیشتر مناطق استان به ویژه در اصفهان شاهد بارندگی‌های پراکنده بودیم، همچنین غلظت آلاینده‌ها کاهش یافته و براساس گزارشی که از ایستگاه‌های سنجش آلایندگی هوا داریم در حال حاضر وضعیت هوا سالم است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان درخصوص چگونگی تشکیل کارگروه اضطرار آلودگی هوا، تصریح کرد: چگونگی تشکیل کارگروه اضطرار آلودگی هوا به اخطاریه هواشناسی و درخواست مرکز بهداشت و سایر ارگان‌های ذی‌ربط که عضو این کارگروه هستند، بستگی دارد، در غیر این صورت در حال حاضر هوای اصفهان سالم است و درخواستی برای تعطیلی مدارس نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه فردا مدارس و دانشگاه‌ها باز هستند و به فعالیت خود ادامه می‌دهند، اضافه کرد: در صورتی که هواشناسی نسبت به شرایط جوی و غلظت آلاینده‌ها اخطاریه دهد و با درخواست مرکز بهداشت بلافاصله کارگروه اضطرار آلودگی هوا تشکیل می‌شود.

کد خبر 627260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.