سفارش پیراهن مسی آدیداس را وارد بحران کرد!

در آستانه رقابت فینال جام جهانی بین تیم‌های ملی آرژانتین و فرانسه، سفارش پیراهن مسی توسط هواداران، شرکت آدیداس را دچار مشکل کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، عرضه و تقاضا به شدت روی صنعت پوشاک ورزشی اثر گذاشته؛ در سراسر جهان لباس مسی برای خرید وجود ندارد!

پیراهن لئو مسی در آرژانتین با یک قحطی مواجه شده و اگر هواداری بخواهد از فروشگاه‌های معتبر آدیداس در بوینس آیرس، مادرید، دوحه، توکیو و یا هر کشور دیگری خرید کند، آدیداس موجودی نخواهد داشت.

جام جهانی قطر و ماجراجویی آرژانتین تا فینال رقابت‌ها باعث افزایش خرید پیراهنی شده که یکی از محبوب‌ترین پیراهن‌ها در سراسر جهان است. در تمامی اندازه‌ها و چه برای زن و چه مرد، هیچ لباسی در فروشگاه‌های معتبر آدیداس موجود نیست.

مدت‌هاست که آرژانتین بهترین مشتری شرکت تولید پوشاک ورزشی آلمانی بوده و هیچ تیم ملی دیگری وجود ندارد که به اندازه آلبی سلسته فروش داشته باشد. این کمبود و قحطی باعث تولید و فروش اقلام تقلبی نیز شده است چندی پیش درباره تولیدات تقلبی لباس‌های آرژانتین اعلام شده بود که اگرچه شرکت‌ها مخالف این امر هستند، با این حال عدم وجود موجودی باعث شده مردم به فروشنده‌های غیرمجاز رو بیاورند و آدیداس باید مشکل خود را حل کند.

برند آلمانی اعلام کرده است که در روزهای اخیر تلاش خود را مضاعف کرده و در تمامی شیفت‌ها مشغول تولید پیراهن است تا بتواند سفارش‌های ثبت شده را تحویل دهد. مردم در سراسر دنیا می‌خواهند پیش از بازی یکشنبه لباس را بر تن داشته باشند تا احتمالاً همراه با تیم ملی آرژانتین و مسی، قهرمانی در جهان را جشن بگیرند.

کد خبر 627229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.