برگزاری رزمایش سراسری طرح ترافیک زمستانه در خراسان جنوبی

معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور گفت: رزمایش طرح ترافیک زمستانه در سراسر کشور با برگزاری این طرح در استان خراسان جنوبی و با مشارکت پلیس‌راه، اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، هلال احمر، اورژانس، امداد خودرو و امداد هوایی برگزار شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، مهدی جمالی‌نژاد با اشاره به برگزاری رزمایش طرح ترافیکی در شهرستان بیرجند در استان خراسان جنوبی، اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح تسهیل در تردد و کنترل ایمنی وسایل نقلیه در تمام معابر درون و برون شهری کشور است و با هماهنگی همه دستگاه‌ها تا بیستم اسفندماه سال جاری اجرایی می‌شود.

وی بر ضرورت نظارت فعالانه‌تر بر حمل‌ونقل درون شهری و برون شهری در فصل زمستان با توجه به وضعیت جوی و برودتی هوا تاکید کرد و افزود: نیروهای پلیس با تمام ظرفیت و با همراهی عوامل راهداری در مناطقی که نیاز به ارائه خدمات جاده‌ای است، حضور فعال خواهند داشت.

معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور از رانندگان کشور خواست مراتب همکاری و تعامل لازم را با اولویت توجه همه‌جانبه به دستورالعمل راهنمایی و رانندگی با هدف حفظ سلامت عمومی با حوزه راهداری و نیروهای پلیس داشته باشند تا شاهد تصادفات جاده‌ای نباشیم.

جمالی‌نژاد گفت: برگزاری رزمایش طرح ترافیکی زمستانه در سراسر کشور با برگزاری این طرح در استان خراسان جنوبی با مشارکت پلیس‌راه، اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، هلال احمر، اورژانس، امداد خودرو و امداد هوایی برگزار شد.

کد خبر 627212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.