تقدیر سردار فدا از عملکرد فعالان حوزه راهداری در ناآرامی‌های اخیر

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: فعالان حوزه راهداری و حمل‌ونقل به فراخوان‌های ضد انقلاب توجه نکردند و مردانگی را همچون سال ۶۲ که چهار هزار کامیون به بندرعباس رفتند و فرمان امام (ره) را لبیک گفتند و به حرف ضد انقلاب گوش نکردند، دشمنان را ناکام گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار سرتیپ مجتبی فدا امروز _شنبه بیست‌وششم آذرماه ۱۴۰۱_ در همایشی که به مناسبت هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، اظهار کرد: در هوا، دریا و زمین ظرفیت حمل‌ونقل زیادی داریم، مجموعه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چنان تأثیرگذار است که بدون توجه به حمل‌ونقل شرایط زندگی امکان ندارد. همچنین این مجموعه نقش ویژه‌ای در خدمت‌رسانی، آسایش و آرامش مردم دارد.

وی افزود: حوزه فعالیت این بخش چنان عظیم است که مرکز تحقیقاتی و پژوهشی و رشته‌های دانشگاهی برای آن در نظر گرفته می‌شود. شرکت‌های زیادی برای این بهره‌برداری از این ظرفیت برنامه‌ریزی می‌کنند تا به درآمد پایدار و درآمد ارزی برسند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: استان اصفهان در بعد حمل‌ونقل و به علت نقش ویژه‌ای که در وزارت راه دارد باید به آن توجه ویژه شود. یک‌پنجم حمل‌ونقل کشور در استان اصفهان است، همچنین یک‌پنجم رانندگان کل کشور در اصفهان هستند و ضرورت دارد از نظر کارشناسی، تدابیر مختلف و ویژه‌ای برای استان انجام شود.

سردار فدا افزود: در مواقع خاص دشمن قصد ضربه زدن به این بخش را دارد و تلاش می‌کند تا از برخی نقاط ضعفی که ممکن است در این حوزه وجود داشته باشد، سوءاستفاده کند، به همین دلیل مسئولان کشوری و استانی باید به این زمینه توجه ویژه داشته باشند. در ایام اخیر تلاش شد تا مردم از نظام و مسئولان جدا شوند، همچنین تلاش شد تا اصناف و انجمن کامیون‌داران به این موضع بپیوندند اما شکست خوردند.

وی تصریح کرد: آمریکا ۱۳ هزار میلیارد دلار در منطقه هزینه کرده است تا جلوی رشد انقلاب را بگیرد و فکر مسئولان انقلاب را تغییر دهد و ایران را در مرزهای جغرافیایی محدود کند تا با این کار از اسرائیل حمایت کرده باشد اما کشور با قدرت، ثبات و اقتدار تمام نقشه‌های دشمن را خنثی کرده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه اگر آمریکا در عراق، افغانستان و خاورمیانه فعال و به دنبال جنگ در منطقه و نابودی جبهه مقاومت بودند، برای ضربه به انقلاب است، گفت: امروز چنان مفتضحانه شکست خوردند و توانایی و امکان جنگ جدید را ندارند که شبانه از پایگاه هوایی بگرام با جا گذاشتن ۱۰ میلیارد دلار تجهیزات جنگی فرار کردند.

سردار فدا افزود: امروز کشوری که ادعای توسعه و گسترش به گوش می‌رسید، به جای توسعه در محاصره مرزهای خودش قرار گرفته و دور مرزهای خود دیوار شش تا ۹ متری کشیده است. اسرائیل چنان درمانده که نخست‌وزیرشان گفته است اگر دیر بجنبید به واسطه جمهوری اسلامی، ۸۰ سالگی خود را نمی‌بینیم.

وی تصریح کرد: به همین دلیل کشور را دچار آشوب می‌کنند و پیش خودشان گفتند که با برجام گشایش اقتصادی در ایران ایجاد کنیم و کمی از پول‌های ایران را آزاد کنیم و با لغو آن دوباره مردم را تحت فشار بگذاریم و مردم را شرطی کنیم تا ملت ایران تصور کنند که با مذاکره شرایط اقتصادی و نرخ ارز در وضعیت خوبی قرار دارد و بدون مذاکره و برجام وضعیت ایران وخیم می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: دولت جدید از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود. برای بازگشت به برجام از اروپا و آمریکا تضمین می‌خواهیم، دشمنان وقتی دیدند کوتاه نمی‌آییم برنامه‌ریزی کردند و سازمان سیا نماینده خود را به شمال عراق فرستاد و قومیت‌ها و گروهک‌های مختلف را وارد ایران کرد تا شرایط را به هم بریزد.

سردار فدا افزود: دشمنان در تاریخ بیست‌وششم شهریورماه به بهانه فوت یک زن جوان، شعله فتنه را روشن کردند و پنجم مهرماه پنتاگون شکست را اعلام کرد چون مردم همراهی نکردند، البته در این خصوص تلفات هم دادیم، یکی از این شهدا از فرزند رانندگان زحمت‌کشی بود که نماز اول وقتش فراموش نمی‌شد.

وی تصریح کرد: فعالان حوزه راهداری و حمل‌ونقل به فراخوان‌های ضد انقلاب توجه نکردند و مردانگی را همچون سال ۶۲ که چهار هزار کامیون به بندرعباس رفتند و فرمان امام (ره) را لبیک گفتند و به حرف ضد انقلاب گوش نکردند، دشمنان را ناکام گذاشتند.

به گزارش ایمنا، بیمه تکمیلی رانندگان، قطعه و گرانی لاستیک و روغن، ماده ۳۸ بیمه تأمین اجتماعی رانندگان شرکت نفت، نوسازی ناوگان و جلوگیری از سوءاستفاده و رانت در این حوزه، پایانه‌های استراحت بین راهی کانون بازنشستگان این مجموعه و بهسازی راه‌های کشور و تأمین خساراتی که به واسطه حوادث مختلف به رانندگان وارد شده از درخواست‌هایی بود که مجتبی فدا از جانب فعالان حمل و نقل به مقامات کشوری رساند.

کد خبر 627208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.