یادواره شهدای ارتش در تهران برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از برگزاری یادواره شهدای ارتش طی روزهای آتی در فرهنگسرای شهید منفردنیاکی واقع در منطقه ۶ و ۷ تهران خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از دفاع‌پرس، اصحاب کریمی در جلسه هماهنگی پیرامون برگزاری یادواره شهدای ارتش اظهار کرد: دفاع مقدس یک دوران طلایی و باارزش برای نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود، دورانی که در آن ایثار، همدلی، شجاعت و وفاداری نمایان و پررنگ شده بود؛ به همین منظور برگزاری یادواره شهدا یعنی زنده نگه‌داشتن این ایثار و همدلی که یادواره شهدای ارتش نیز در همین راستا است.

وی افزود: یادواره شهدای ارتش در روزهای آتی در فرهنگسرای شهید منفردنیاکی واقع در منطقه ۶ و ۷ تهران برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ ادامه داد: تهران بزرگ هشت هزار شهید ارتشی دارد که از این تعداد ۴۰۰ شهید آن متعلق به منطقه ۶ و ۷ تهران بزرگ است و این یادواره نیز قرار است در همین منطقه تهران برگزار شود و زمان دقیق آن نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

کریمی با اشاره به اجرای طرح سپاس ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ارتش جمهوری اسلامی، تهران بزرگ تصریح کرد: اجرای طرح سپاس که با هدف سرکشی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران اجرایی شده، درحال‌حاضر نیز در ۱۲ منطقه اداره کل تهران بزرگ در حال برگزاری است و طی روزهای آینده طبق برنامه ارائه‌شده تمام ۱۲ منطقه به صورت ویژه به دیدار خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ارتش خواهند رفت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، در پایان با اشاره به اینکه رسانه در پژواک این مهم بسیار مؤثر است، افزود: نقش رسانه در برگزاری این یادواره بسیار مهم و مؤثر خواهد بود.

در پایان معاونان و سایر مدیران نیز با بیان نظرات خود پیرامون برگزاری یادواره شهدای ارتش به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

کد خبر 627202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.