ترویج اعتلای ارزش‌های دینی دانش‌آموزان اعتبار معنوی بزرگی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اگر فکر و اندیشه در راستای اعتلای ارزش‌های دینی دانش‌آموزان شکل گیرد و منجر به هدایت حتی یک نفر از دانش‌آموزان شود، دارای ارزش و اعتبار معنوی بزرگی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا ابراهیمی در افتتاحیه دوره آموزشی طلایه‌داران عفاف و حجاب با محوریت روش و اصول مناظره و مواجهه در حوزه عفاف و حجاب در محل خیمه گلستان شهدای اصفهان ضمن افتتاح این دوره با رمز یا زهرا (س) اظهار کرد: عهد و پیمانی که در این مکان معنوی و در راستای اعتلای ارزش‌های دینی به‌ویژه عفاف و حجاب با شهدا بسته‌اید، تهنیت است.

وی ادامه داد: این دوره به همت دبیرخانه عفاف و حجاب استان مستقر در معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش و با همکاری مرکز مشاوره حوزه علمیه استان و با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از فرهنگیان در امر ترویج عفاف و حجاب از نواحی شهر اصفهان و مناطق هم‌جوار افتتاح شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: معرفی طرح‌های علمی فرهنگی تربیتی مؤسسه جوانان رضوی و طرح بی‌نهایت، برپایی نمایشگاه کتاب با تخفیف ویژه، نمایشگاه پوستر جواهرانه با محوریت پاسخ به شبهات و تبیین تاریخچه عفاف و حجاب، پرچم گردانی و برنامه ویژه خادم‌یاران رضوی از دیگر برنامه‌های این نشست آموزشی بود.

به گزارش ایمنا، این دوره آموزشی به‌صورت حضوری و غیرحضوری در سطوح مقدماتی، تکمیلی و تخصصی ادامه خواهد. داشت و تمام شرکت‌کنندگان صاحب کارت شناسایی طلایه‌داران عفاف و حجاب استان خواهند شد.

کد خبر 627179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.