اجرای دومین پروژه کلیدی شهر در ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه(س)

شهردار قم با تأکید بر اهمیت اجرای پروژه بسط شرقی حرم مطهر در کوتاه‌ترین زمان ممکن، گفت: این طرح بعد از مترو، دومین پروژه کلان‌ شهر قم بوده و اجرای آن اعتباری برای شهر و شهروندان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ سیدمرتضی سقائیان‌نژاد امروز _شنبه بیست‌وششم آذرماه_ در جلسه عقد قرارداد اجرایی پروژه بسط شرقی حرم مطهر حضرت معصومه (س) با سرمایه‌گذار پروژه اظهار کرد: امیدواریم این پروژه یکی از موفقیت‌های کارنامه مدیران قم باشد، زیرا علاوه بر جنبه توسعه‌ای برای شهر، کار بزرگی برای اهل‌بیت (ع) و خدمت به زائران این مکتب بزرگ است.

وی با بیان اینکه محدوده ضلع شرقی حرم مطهر یکی از نقاط مهم شهر قم است، افزود: جایگاه حرم مطهر برای همه مردم ایران و جهان ویژه است؛ این حرم سالیانه پذیرای بیش از ۲۰ میلیون زائر از همه نقاط ایران و جهان است و باید نگاهی ویژه به این پروژه داشت.

شهردار قم اجرای این پروژه را اعتباری برای شهر قم و سرمایه‌گذار پروژه دانست و خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه بر اساس زمان‌بندی مشخص بسیار مهم است؛ لذا باید با نظم و دقت خاص و در کمترین زمان ممکن اجرایی شود؛ اجرای آن علاوه بر اعتبار معنوی، اعتبار کاری بزرگی نیز برای عموم شهروندان خواهد داشت، زیرا بعد از مترو بزرگ‌ترین طرح شهری قم خواهد بود.

سقائیان‌نژاد خطاب به سرمایه‌گذار پروژه گفت: انتظار داریم طرح دومین پروژه مهم شهر قم در ضلع شرقی حرم مطهر در اولویت قرار بگیرد و کار در چهارچوب و زمان‌بندی مشخص دنبال شود.

وی از آزادسازی دو پلاک باقی‌مانده در عرصه پروژه خبر داد و اضافه کرد: این دو پلاک به زودی آزادسازی خواهد شد و در حال حاضر برای آغاز فاز نخست پروژه هیچ معارضی وجود ندارد.

شهردار قم با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر به صورت مستمر از پروژه بازدید دارند، تصریح کرد: نیاز است در مراحل مختلف با حضور در صحن شورای اسلامی شهر گزارش عملکردی از مراحل مختلف و روند انجام کارها ارائه شود تا پروژه در چهارچوب قانون اجرایی شود و شهرداری و شورای اسلامی شهر برای اجرای این پروژه همکاری لازم را با سرمایه‌گذار خواهند داشت.

سقائیان‌نژاد نظارت شورای اسلامی شهر برای مدیریت شهر را مهم دانست و گفت: نظارت شورای اسلامی شهر قم علاوه بر اجرای درست پروژه‌ها در تصمیم‌گیری‌های آتی این شورا نقش مهمی داشته است، در شهر قم ارتباط میان مدیریت شهری و پارلمان شهری بسیار نزدیک و تعاملی است.

کد خبر 627178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.