مجوز قرارداد برون‌سپاری وصول عوارض خودرو تصویب  شد

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: صدور مجوز قرارداد برون‌سپاری وصول عوارض خودرو در چهارچوب قوانین وزارت کشور و قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد انصاری امروز_ شنبه بیست‌وششم آذر_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و اسلام و شهدای مدافعان حرم و مدافعان امنیت اظهار کرد: با هدف تکریم ارباب‌رجوع و تسهیل در فرایند عوارض خودرو، لایحه مجوز قرارداد برون‌سپاری وصول عوارض خودرو با رأی اکثریت اعضای شورا مصوب شد.

وی با بیان اینکه باید انتخاب شرکت مورد نظر از طریق انتشار آگهی باشد، ادامه داد: پیش از این نیز از شهردار اردبیل درخواست کردیم که انتخاب هر پیمانکاری صرفاً از طریق انتشار آگهی باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: در این جلسه بیش از هشت لایحه گره‌گشایی از مشکلات شهروندان بررسی و با رأی اعضا مصوب شد.

ضرورت احداث پارک و فضای سبز در کمربندی نیار

سجاد محمدحسن‌پور، عضو شورای اسلامی شهر اردبیل نیز در این جلسه علنی با اشاره به لایحه صدور مجوز توافق شهرداری در خصوص دو قطعه زمین زراعی واقع در کمربندی نیار که مصوب شد، گفت: در محدوده محلات نیار که بیش از ۳۰ هزار نفر را پوشش می‌دهد هیچ پارک، بوستانی و امکانات تفریحی وجود ندارد و لازم است بخش عظیمی از سهم شهرداری تبدیل به بوستان و پارک شود.

کد خبر 627176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.