برگزاری دور برگشت مسابقات در ۸ سالن/سالن ۲۵ آبان اصفهان میزبان لیگ برتر والیبال شد

سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان سال ۱۴۰۱ در هشت سالن برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سازمان لیگ فدراسیون والیبال _بیست‌وهفتم مهرماه_ با صدور اطلاعیه‌ای به باشگاه‌های لیگ برتری مهلت داد تا روز شنبه بیست‌ویکم آبان‌ماه_ نسبت به استانداردسازی و آماده‌سازی سالن (شامل: کفپوش، نور و رختکن) اقدام کنند، در غیر این صورت یکی از سالن‌های استاندارد را برای میزبانی در دور برگشت لیگ برتر مردان برگزینند.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال امروز _شنبه بیست‌وششم آذرماه_ با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پیرو مکاتبات قبلی مبنی بر استانداردسازی سالن‌های برگزاری مسابقات لیگ برتر و تصمیم‌گیری صورت‌گرفته، دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان در هشت سالن برگزار خواهد شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان از روز یکشنبه _یازدهم دی‌ماه_ به میزبانی هشت سالن خانه والیبال و سالن فدراسیون در تهران، شاهدیه یزد، آیت‌اله خاتمی اردکان، غدیر ارومیه، ۲۵ آبان اصفهان، مهران مشهد و ۹ دی رفسنجان برگزار می‌شود.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال در پایان این اطلاعیه تاکید کرده است که برنامه کامل دور برگشت لیگ برتر مردان سال ۱۴۰۱ متعاقباً اعلام خواهد شد.

گفتنی است سازمان لیگ فدراسیون والیبال فروردین‌ماه سال‌جاری، داشتن سالن‌های استاندارد برای میزبانی در لیگ برتر را از الزامات این مسابقات اعلام کرد و بیست‌ونهم شهریورماه با توجه به درخواست استانداری‌ها، ادارات کل ورزش‌وجوانان و مسئولان مردمی و ورزشی کشور مبنی بر دادن فرصت بیشتر به تیم‌ها، ارج نهادن به علاقه‌مندان والیبال و استفاده تیم‌ها از امتیازات میزبانی در راستای رشد و اعتلای والیبال در سراسر کشور، این مهلت را تا پایان دور رفت مرحله مقدماتی تمدید کرد.

کد خبر 627163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.