اجرای پویش "گرمای یک دقیقه لبخند" در لنجان برای کمک به نیازمندان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) زرین‌شهر گفت: شب یلدا به‌عنوان سنت دیرینه ایرانیان جایگاه خاصی در خانواده‌ها دارد، اما شرایط دشوار معیشتی، این سنت را بین نیازمندان تحت تأثیر قرار داده، از این رو پویش "گرمای یک دقیقه لبخند" به مرحله اجرا رسیده است تا زمینه کمک به نیازمندان فراهم شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد یوسفی امروز _ شنبه بیست‌وششم آذرماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کمیته امام خمینی (ره) همواره خود را در قبال معیشت نیازمندان مسئول می‌داند و بر همین اساس در تلاش است با استفاده از روش‌ها و ظرفیت‌های مختلف رسالت خود را به سرانجام برساند.

وی با اشاره به حمایت‌های مادی و معنوی شهروندان به‌ویژه نیکوکاران شهرستان برای رفع مشکلات نیازمندان، افزود: کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران همواره زمینه کاهش مشکلات اقتصادی نیازمندان را فراهم کرده است و شهروندان شهرهای ایران از جمله زرین‌شهر باوجود مشکلات اقتصادی با کمک به همنوعان و ترویج فرهنگ نوع‌دوستی در تلاش هستند تا گره‌گشای مشکلات نیازمندان باشند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) زرین‌شهر با اشاره به اجرای پویش "گرمای یک دقیقه لبخند" در شهرستان لنجان، گفت: شب یلدا به‌عنوان سنت دیرینه ایرانیان جایگاه خاصی بین خانواده‌ها دارد، اما شرایط دشوار معیشتی، این سنت را بین نیازمندان تحت تأثیر خود قرار داده است، از این رو پویش "گرمای یک دقیقه لبخند" به مرحله اجرا رسیده تا زمینه برای شهروندانی که قصد دارند، شادی این شب را با هم‌نوعان خود تقسیم کنند، فراهم شود.

وی تاکید کرد: نیکوکارانی که قصد سهیم شدن در این امر خیر و خداپسندانه را دارند می‌توانند علاوه بر مراجعه به کمیته امداد امام خمینی (ره) زرین شهر، وجوه نقد خود را از به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۰۷۰۱۴ حساب عام اکرام نزد صندوق امداد و ولایت به دست افراد نیازمند برسانند.

کد خبر 627119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.