پیام تبریک شهردار سیدآباد چناران همزمان با روز حمل‌ونقل

شهردار سید آباد چناران در پیامی روز حمل‌ونقل را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احسان ترمه در پیامی فرارسیدن بیست‌وششم آذرماه، روز حمل‌ونقل را به رانندگان پرتلاش سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

«بخش حمل‌ونقل نیاز مهم جامعه شهری و از پیچیده‌ترین مسائل حوزه شهری است. نقش حمل‌ونقل به دلیل تأثیرگذاری بر همه حوزه‌ها از جمله اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و توسعه استراتژیک انکار ناپذیر است.

تاکسیرانی و اتوبوسرانی از ارکان شبکه حمل‌ونقل درون شهری محسوب می‌شود که نقش مهمی در جامعه شهری دارد؛ حمل‌ونقل با ایفای نقش رابط میان بازار تولید و بازار مصرف پلی به سمت پیشرفت و تعالی در جامعه شهری و روستایی است.

نبض توسعه اقتصادی و پویایی شهر در دستان ارزشمند فعالان عرصه حمل‌ونقل می‌تپد؛ اینجانب بیست‌وششم آذرماه که به نام روز حمل‌ونقل آراسته شده است و یادآور تلاش فعالان این عرصه برای کسب عزت، افتخار، پیشرفت و ارتقای شاخص‌های شهری است را به اعضای خانواده عظیم حمل‌ونقل تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

ضمن ادای احترام به شهدای والا مقام انقلاب اسلامی، اهتمام و تلاش مدیران، مسئولان و کارکنان سازمان حمل‌ونقل بار، مسافران و همکاران خدوم و رانندگان شریف و امانتدار را ارج می‌نهیم.»

کد خبر 627113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.