گلایه شهروندان از آلایندگی کارخانه قند اصفهان

برخی از شهروندان ساکنان اطراف شرکت قند اصفهان در تاریخ _ پنجشنبه بیست‌وچهارم آذرماه_ از آلایندگی‌هایی که این مجموعه تولید می‌کند، گلایه‌مند و معتقد هستند که باید این کارخانه مانند صنایع دیگر در شعاع ۵۰ کیلومتری شهر مستقر شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این روزها دغدغه شهروندان و برخی مسئولان آلودگی هوا بوده که در فصول سرد سال به گره‌ای باز نشدنی تبدیل شده، آلایندگی‌های بی‌شماری که نفس شهر و شهروندان را به شماره انداخته است، تا آنجا که آلودگی که شرکت قند ایجاد می‌کند، برای ساکنان شرق اصفهان به معضلی بزرگ تبدیل شده است، شرکت قند اصفهان واقع در فلکه ارغوانیه انتهای خیابان جی شرقی، با مساحتی بالغ بر یک میلیون مترمربع در محدود شهری اصفهان قرار گرفته است و آلایندگی بسیاری دارد.

شهروندان می‌گویند انتشار آلایندگی‌ها از کارخانه قند اصفهان بسیار زیاد است به گونه‌ای که ساکنان روستاهای آن محدوده از این موضوع ابراز ناراحتی کرده‌اند و حتی برخی از آن‌ها که میانسال هستند با مشکلات تنفسی شدیدی مواجه شده‌اند، لذا شهروندان ساکن اطراف شرکت قند اصفهان از آلایندگی‌هایی که این مجموعه تولید می‌کند، گلایه‌مند و معتقد هستند که باید این کارخانه مانند صنایع دیگر در شعاع ۵۰ کیلومتری شهر مستقر تا مشکلات و آلودگی هوای منطقه رفع شود.

در این بین عده‌ای از شهروندان ساکن در حوالی کارخانه قند اصفهان در تماس با خبرگزاری ایمنا نسبت به معضل آلودگی هوا و انتشار آلاینده‌ها از کارخانه قند انتقاد کرده‌اند و خواهان رسیدگی فوری مسئولان مربوطه هستند.

شهروندان می‌توانند مشکلات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۸_۳۵۵۴۴۱۱۲ در اختیار این رسانه قرار دهند؛ دستگاه‌ها و نهادهای مسئول نیز می‌توانند برای پاسخ‌گویی به شهروندان از همین طریق اقدام کنند.

کد خبر 627083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.