به تمام تعهدات برای کاروانسرای شاه‌عباسی سمنان عمل کردیم

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان گفت: با توجه به اینکه آزادسازی کاروانسرای شاه‌عباسی جزو مطالبات جدی شهروندان بوده است، شورای اسلامی شهر به این موضوع وارد شد و تاکنون به تمام تعهدات خود عمل کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی همتی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر هیچ‌گونه وظیفه‌ای در خصوص آزادسازی کاروانسرای شاه‌عباسی سمنان نداشته است، اظهار کرد: با توجه به اینکه این موضوع از مطالبات جدی شهروندان بوده است، شورای اسلامی شهر سمنان به آن ورود پیدا کرد و تاکنون به تمام تعهدات خود عمل کرده است.

وی با اشاره به بودجه ۸۵۰۰ میلیارد ریالی شهرداری سمنان در سال ۱۴۰۱، خاطرنشان کرد: تاکنون ۳,۴۰۰ میلیارد ریال از این بودجه تحقق پیدا کرده است و پیش‌بینی می‌شود تا تحقق بودجه در چند ماه آینده تا پایان سال، رشد چشمگیری داشته باشد. ضمن اینکه دو هزار میلیارد ریال از این بودجه مربوط به تسویه مطالبات شهرداری سمنان از ادارات دستگاه‌های اجرایی است که به آن «بودجه ستاره‌دار» می‌گویند.

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان با تاکید بر پیگیری پروژه انتقال آب دریای خزر به سمنان از طریق نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: پروژه ۵۰ هکتاری هوا و فضا با پیگیری‌های انجام شده در مرحله انتقال سند قرار دارد و در آینده نزدیک با بهره‌برداری از آن، منبع درآمد مطلوبی برای مدیریت شهری به وجود خواهد آمد.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر سمنان از ابتدا با جانمایی طرح نهضت ملی مسکن در این شهر مخالف بود و نظر شورای ششم بر اجرای طرح در بافت فرسوده بوده است، اظهار کرد: در حال حاضر اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ضلع شمالی پل امام حسن (ع) و شهرک روزیه در جریان است.

کد خبر 627072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.