جوان‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی نجف‌آباد با حدود ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار

شهردار نجف‌آباد با بیان اینکه برای جوان‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی این شهر ۵۷۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است، گفت: تعداد ۲۰ دستگاه اتوبوس بنز ۴۵۷ کولردار و ۶۲ دستگاه خودروی ون توسط شهرداری این شهر خریداری شده است که به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

عبدالرسول امامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تبریک روز صنعت حمل‌ونقل به فعالان این عرصه با اشاره به اهم اقدامات سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر برای جوان‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی نجف‌آباد، اظهار کرد: با توجه به فرسودگی ناوگان حمل‌ونقل عمومی و به‌منظور ساماندهی و برون‌رفت از این شرایط، برنامه‌ریزی لازم برای تقویت حوزه حمل‌ونقل درون‌شهری انجام شده است.

وی با اشاره به مهمترین اقدامات انجام شده و طرح‌های پیش‌بینی شده برای جوان‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی نجف‌آباد، تصریح کرد: تعداد ۲۰ دستگاه اتوبوس بنز ۴۵۷ کولردار جدید به مبلغ ۲۵۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال توسط شهرداری خریداری شده است که به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

شهردار نجف‌آباد با بیان اینکه در حال پیگیری برای خرید تعداد ۱۰ دستگاه اتوبوس هستیم، خاطرنشان کرد: خرید تعداد ۶۲ دستگاه خودروی ون با ۲۶۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال و ۵۰ دستگاه مینی‌بوس دو در توسط شهرداری در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه برای بازسازی تعداد ۲۰ دستگاه اتوبوس فرسوده مبلغ ۲۵۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال اعتبار پیش‌بینی شده است، ادامه داد: بازسازی کامل هفت دستگاه اتوبوس بر اساس نظر کمیته فنی با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال انجام شده و بار دیگر مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

امامی افزود: در آینده‌ای نزدیک طرح جایگزین اتوبوس‌های مدل بالا توسط مالکان و بهره‌برداران بخش خصوصی به جای اتوبوس‌های فرسوده و مدل پایین فعال در خطوط اتوبوسرانی نجف‌آباد اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه ساخت تعداد ۷۲ سایبان جدید متناسب با مبلمان شهری با ۳۳ میلیارد ریال اعتبار انجام شده است و نصب آن‌ها در مناطق مختلف شهرداری پس از فرایند قانونی انجام می‌شود، گفت: پیش‌بینی ساخت و تعویض ۱۵ باجه جدید فروش و شارژ کارت شهروندی برای نصب در سطح شهر در دستور کار شهرداری قرار دارد.

کد خبر 627022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.