خدمات شهر هوشمند در اصفهان و مشهد بهبود می‌یابد

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان از امضای تفاهم‌نامه همکاری شهرداری اصفهان با شرکت راژمان (مسیریاب نشان) در مشهد خبر داد و گفت: با امضای این تفاهم‌نامه اطلاعات مورد نیاز طرفین برای رفاه حال شهروندان و بهبود خدمات شهر هوشمند مبادله خواهد شد.

حسین حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه بین معاونت حمل‌ونقل و ترافیک و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان (فاوا) و شرکت سازه‌های اطلاعاتی راژمان (مسیریاب نشان) اظهار کرد: در قالب این تفاهم‌نامه اطلاعات مورد نیاز طرفین برای رفاه حال شهروندان و بهبود خدمات شهر هوشمند مبادله خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس اطلاعات مفید و کاربردی در دسترس شهرداری برای اطلاع‌رسانی به شهروندان در اختیار مسیریاب نشان قرار خواهد گرفت تا مورد استفاده قرار گیرد و از طرفی شرکت راژمان نیز اطلاعات و گزارش‌های ترافیکی از سطح شهر اصفهان برای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های ترافیکی را در اختیار شهرداری اصفهان قرار خواهد داد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان تصریح کرد: آمادگی داریم با توجه به لزوم خدمت‌رسانی مناسب به شهروندان و در راستای حمایت از بخش خصوصی با سایر شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های موجود در این زمینه تفاهم‌نامه امضا کنیم.

کد خبر 627014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.