برنامه حضور پیکرهای مطهر شهدای گمنام در گلستان اعلام شد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان برنامه استقبال، وداع، تشییع و تدفین شهدای گمنام را در شهرستان‌های استان تشریح کرد.

به گزارش ایمنا، سیدعلی مهاجر با اشاره به اینکه استان گلستان و مردم شریف این استان توفیق دارند در ایام پیش رو که مصادف با ایام فاطمیه مصادف است میزبان دو شهید گمنام باشند، اظهار کرد: متولیان امر در استان گلستان تلاش کردند تا با یک برنامه‌ریزی دقیق زمینه بهره مندی همه شهرستان‌های استان را از حضور پیکرهای مطهر شهدای گمنام فراهم کنند.

وی با بیان اینکه مراسم متمرکز استقبال از پیکر دو شهید گمنام در استان گلستان در روز یکشنبه _بیست‌وهفتم آذرماه_ از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه از میدان هزارپیچ تا ستاد سپاه نینوا برگزار خواهد شد، افزود: مراسمات خاص و ویژه ای در سطح شهرستان گرگان توسط سپاه نینوا برگزار خواهد شد.

معاون استاندار گلستان از حضور پیکر مطهر دو شهدا گمنام در روز دوشنبه _بیست‌وهشتم آذرماه_ هر کدام در یکی از شهرستان آق‌قلا و گمیشان خبر داد و گفت: این پیکرهای مطهر و نورانی از ساعت هشت تا ۲۲ در این دو شهرستان بوده و مراسمات مختلفی با مدیریت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان‌های مذکور برگزار خواهد شد.

مهاجر با تاکید بر اینکه شهرستان‌های بندر گز و مراوه تپه در روز سه شنبه _بیست‌ونهم آذرماه_ میزبان این شهدای گمنام خواهند بود، خاطرنشان کرد: شهرستان‌های کلاله و بتدرترکمن نیز در روز چهارشنبه هر کدام میزبان یکی از این دو شهید سرافراز هستند که ساعات حضور در تمامی شهرستان‌ها همان هشت تا ۲۲ خواهد بود.

وی حضور پیکرهای مطهر شهدا در شهرستان‌های رامیان و علی آبادکتول را در روز پنجشنبه _اول دی‌ماه دانست و ادامه داد: میزبانی مردم مینودشت و گالیکش نیز در روز جمعه دوم دی ماه میزبان این شهدای گلگون کفن خواهد بود.

برنامه حضور پیکرهای مطهر شهدای گمنام در گلستان اعلام شد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان برنامه روز شنبه را میزبانی مردم گرگان از شهدا عنوان کرد و گفت: برنامه متمرکز صبح در مصلای نماز جمعه و شب در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) گرگان خواهد بود.

مهاجر شهرستان‌های گنبدکاووس و آزادشهر را در یکشنبه _چهارم دی‌ماه_ میزبان پیکر مطهر شهدا اعلام کرد و افزود: روز دوشنبه دو شهرستان کردکوی و گرگان میزبان برنامه وداع با شهدا خواهند بود تا در روز سه شنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در دو شهر گرگان و کردکوی تشییع و تدفین شوند.

وی محل تدفین این دو شهید عزیز را در سایت استانداری گلستان و روستای ولاغوز کردکوی عنوان کرد و گفت: امیدواریم میزبانان شایسته‌ای برای شهدای عزیز خوشنام باشیم.‌

منبع: ایسنا

کد خبر 626991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.