وزیر بهداشت پیگیر ساخت بیمارستان ۶۴تختخوابی در زیرکوه شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امید است با ادامه پیگیری‌ها، بتوانیم بیمارستان ۶۴تختخوابی شهرستان زیرکوه را که نیاز منطقه است به‌سرعت احداث و نیروی انسانی آن را تامین کنیم و خدمات درمانی خوبی به مردم ارائه شود.

به گزارش ایمنا، بهرام عین‌اللهی امروز _ پنجشنبه بیست‌وچهارم آذر _ در سفر به خراسان جنوبی، از بیمارستان ۶۴تختخوابی در حال ساخت و بیمارستان ۳۲تختخوابی کوثر حاجی‌آباد زیرکوه بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: ساخت بیمارستان ۶۴تختخوابی زیرکوه از شهریور امسال آغاز شده و تاکنون ۹ میلیارد تومان اعتبار برای آن تخصیص یافته است.

وزیر بهداشت با اعلام اینکه هم‌اکنون این پروژه حدود ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با اشاره به پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان‌های قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، افزود: امید است با ادامه پیگیری‌ها، بتوانیم بیمارستان ۶۴تختخوابی را که نیاز منطقه است به‌سرعت احداث و نیروی انسانی آن را تامین کنیم و خدمات درمانی خوبی به مردم ارائه شود.

عین‌اللهی تصریح کرد: باید با سفرهای استانی رئیس‌جمهور بتوانیم به وظیفه خود عمل کنیم. چراکه در این منطقه، خدمات درمانی خوب نبوده و نیازمند اقدام مناسب است.

منبع: ایسنا

کد خبر 626915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.