افتتاح روگذر تقاطع میدان امام حسین (ع) اراک تا یک ماه آینده

عضو شورای اسلامی شهر اراک گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین(ع)، تاکنون حدود ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تا یک ماه آینده مسیر روگذر این میدان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

علی چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مسیر زیرگذر تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین (ع) انجام شده و دیواره‌های پیش‌ساخته آن در حال نصب است، همچنین یکی از انشعابات مربوط به لوله گاز در حال اصلاح است.

وی گفت: در حال حاضر کوبیدن خاک بستر قسمت زیرگذر در حال اجرا است و امیدواریم تا پایان بهار سال آینده شاهد افتتاح کامل تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین (ع) باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر اراک افزود: هفت پروژه برای رفع تعارضات در اجرای این تقاطع تعریف شده است که تغییر مسیر لوله اصلی انشعاب گاز شهر، تغییر محور اصلی آب سد کمال صالح و خط اصلی فیبر نوری، تغییر مسیر برق فشار قوی واقع در خیابان از آن جمله است و اگر این رفع تعارضات انجام نمی‌شد، احداث پروژه امکان‌پذیر نبود.

وی تصریح کرد: شمع‌های دو قسمت پل و همچنین عرشه غربی پروژه میدان امام حسین (ع) بتن‌ریزی شده است و آرماتوربندی عرشه شرقی نیز در حال اجرا است که تا یک ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

چگینی خاطرنشان کرد: خاک‌برداری قسمتی از زیرگذر پروژه همزمان در حال انجام است و به طور کلی می‌توان گفت این پروژه تاکنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. حدود ۱۰ پل عابر پیاده در سطح شهر جانمایی شده است که تعدادی از آن‌ها در محور شهید جهان‌پناه، انتهای میدان امام حسین (ع) در مراحل پایانی اجرا است.

کد خبر 626876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.