پروژه‌های عمرانی شهرداری راکد نمانده است

شهردار آمل گفت: پروژه‌های عمرانی شهرداری راکد نمانده است و تا پیش از پایان سال آغاز به‌ کار بخشی از این پروژه‌ها را شاهد خواهیم بود.

علی داوودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی شهر آمل به صورت کامل راکد نشده است، بلکه به طور زیرساختی و ضمنی در حال اجرا است، اظهار کرد: یکی از این پروژه‌ها، اصلاح هندسی و زیباسازی میدان هزارسنگر آمل است و منتظر آغاز اجرای پروژه دوربرگردان و عقب‌نشینی بعضی از فروشگاه‌ها از مسیر آمل به تهران هستیم که تا قبل از پایان سال تحولات عمرانی جدیدی در آمل اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به ورود سرمایه‌گذار به پروژه‌های عمرانی این شهر، افزود: چمن مصنوعی سالن الغدیر پس از نخستین فعالیت در حوزه پروژه‌های سرمایه‌گذاری به اتمام رسیده است و سه پروژه دیگر نیز در دست اجرا است.

شهردار آمل با اشاره به پرداخت ۰.۵ درصدی سهم شهرداری به انجمن کتابخانه و امتناع شهرداری از پرداخت به این انجمن، خاطرنشان کرد: پولی که برای شهرمان خرج نشود را پرداخت نمی‌کنیم و تاکید داریم تا زمانی که این روند ادامه داشته باشد، پرداختی نخواهیم داشت.

داوودی با بیان اینکه رودخانه هراز جزو مصوبات مدیریت شهری و در حال مساعدت برای حضور سرمایه‌گذار است، تاکید کرد: به منظور جابه‌جایی محل شهرداری، ساختمان دانشگاه سبز مدنظر بود اما توسط اداره مالیات خریداری شد و هم‌اکنون برنامه خرید ساختمانی در مجاورت شورای اسلامی شهر برای احداث ساختمان شهرداری مدنظر است.

کد خبر 626856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.