اتصال میز خدمت شهرداری ساری به سامانه خدمات دولت هوشمند

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری از اتصال میز خدمت شهرداری ساری به سامانه خدمات دولت هوشمند خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌اصغر اباذری اظهار کرد: با توجه به الزام دولت مبنی بر اتصال درگاه خدمات سازمان‌های ملی و دولتی به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، میز خدمت شهرداری ساری به همراه سایر کلان‌شهرها به این سامانه متصل خواهد شد.

وی افزود: این مهم با تأکید شهردار ساری در دستور کار سازمان فاوا قرار گرفته است و به همت کارشناسان این سازمان، طی یک ماه آینده در این پنجره بارگذاری خواهد شد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری ارائه خدمات الکترونیک دولتی به شهروندان به صورت یکپارچه و متمرکز بر بستر شبکه ملی اطلاعات را یکی از ویژگی‌های اصلی این پنجره دانست و خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند امور مربوط به شهرداری را از طریق این سامانه پیگیری کنند.

اباذری تصریح کرد: خدمات ارائه شده در این سامانه شامل ثبت و پیگیری مکاتبات با شهرداری ساری، ارائه پیشنهادها، انتقادات و درخواست‌های شهروندی، ارائه خدمات پرداخت در خصوص عوارض پسماند، درخواست دریافت نهال و محصولات گلخانه‌ای، درخواست اصلاح و هرس درختان سطح شهر، درخواست رسیدگی و تحویل پسماند خشک و دیگر خدمات آنلاین شهرداری ساری است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری گفت: شهروندان پس از اتصال این سامانه به پنجره ملی خدمات هوشمند می‌توانند با مراجعه به آدرس https://iran.gov.ir/، ثبت‌نام کنند و با احراز هویت، به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته از خدمات این سامانه بهره‌مند شوند.

اباذری افزود: آموزش مصور و نحوه استفاده از این پنجره هوشمند در فواصل مختلف به شهروندان ساری اطلاع‌رسانی می‌شود.

کد خبر 626851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.