به گزارش خبرنگار ایمنا، همایون علیدوستی امروز _ پنجشنبه بیستوچهارم آذر_ در یکصدوچهلوهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد، اظهار کرد: از آنجایی که در قدیم شهر کیان یکی از نواحی شهرداری شهرکرد بود، همکاری و هماهنگی خوبی بین مجموعه مدیریتشهری شهرکرد و شهر کیان برقرار شده است.
وی افزود: مهاجرتهای بسیاری از شهرکرد به شهر کیان صورت گرفته است که رفع نیازهای شهروندان در هر دو شهر همصدایی در مسائل حوزه مدیریت شهری با هدف پیشرفت و توسعه شهرها را لازم دارد.
رئیس شورای اسلامی شهر کیان با بیان اینکه هیچ جدایی بین شهرکرد و شهر کیان نیست، ادامه داد: میتوان از ظرفیت شهر کیان به عنوان نواحی شهرکرد استفاده کرد و نباید جدایی بین این دو شهر احساس شود.
اسلام قاسمی، شهردار شهر کیان نیز اظهار کرد: سال گذشته درختکاری دالان سبز انجام شد و مابقی درختان قسمت شرقی مسیر شهر کیان به شهرکرد نیز در سال آینده کاشته میشوند.
وی افزود: رفتوروب و نظافت مسیر شهر کیان و شهرکرد به صورت ماهیانه انجام میشود، اما لازم است شهرداری شهرکرد با جاروی مکانیزه شهری جداول بلوار را تمیز کند.
شهردار کیان با استقبال از طرح تفکیک زباله از مبدا پسماندها، از همکاریهای شهرداری شهرکرد بهویژه در حوزه کارخانه آسفالت قدردانی کرد و گفت: عقبنشینی بعضی منازل در ورودی شهر به سمت شهرکرد هنوز انجام نشده است و این در صورتی است که تعریض جاده ورودی به شهر نیازمند عقبنشینی و روکش آسفالت از بلوار کشاورز، خیابان بهارستان و میدان شهدا است.
منوچهر اسکندری، عضو شورای اسلامی شهر کیان گفت: اجرای طرح کمربندی جنوب شهرکرد با طرح پیشنهادی فعلی باعث مورب شدن زمینهای کشاورزان شهر کیان میشود، لذا پیشنهاد میشود که طرح فوق اصلاح و مسیر از کانال کهریز و نجفآباد اجرایی شود و فضاهای ایجاد شده برای دوچرخهسواری و پیادهروی در شهرکرد از طریق دالان سبز به شهر کیان متصل شود.
مجید علیدوستی شهرکی، دیگر عضو شورای اسلامی شهر کیان گفت: اتوبوسهای خط شهرکرد به شهر کیان فرسوده هستند و زمانبندی مناسبی برای سرویسدهی ندارند؛ لذا درخواست پیگیری مناسب جهت ساماندهی این موضوع داشتند.
وی توجه اعضای جلسه را به تغییر ورودی شهر از جنوب شرقی که نماد شهر است جلب کرد و برای اصلاح این منطقه اعلام آمادگی کرد.




نظر شما