شماره‌ پیراهنم را از ۷ به ۷۷ تغییر دادم زیرا رونالدو به النصر می‌آید!

جلال‌الدین ماشاریپوف مهاجم تیم فوتبال النصر عربستان، مدعی شد که باشگاه از وی خواسته شماره‌ پیراهنش را از ۷ به ۷۷ تغییر بدهد؛ چراکه کریستیانو رونالدو با النصر به توافق نهایی رسیده و به این باشگاه عربستانی خواهد پیوست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته‌های اخیر حواشی زیادی مبنی‌بر پیوستن کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی دنیای فوتبال به النصر عربستان در رسانه‌ها مطرح شد و به‌دنبال جدایی کریس از منچستریونایتد، این شایعات بیش از پیش قوت گرفت.

ابتدا روزنامه اسپانیایی مارکا بود که خبر از انتقال کریستیانو رونالدو به تیم النصر داد و اعلام کرد مدت این انتقال تا سال ۲۰۲۵ و مبلغ آن نیز برای هر سال ۲۰۰ میلیون یورو خواهد بود؛ خبری که خود رونالدو آن را غیرواقعی دانست و در مصاحبه‌ای که پس از بازی پرتغال و سوئیس در جام جهانی انجام داد، انتقال به النصر عربستان را رد کرد.

شماره‌پیراهنم را از ۷ به ۷۷ تغییر دادم، زیرا رونالدو به النصر می‌آید!

در جدیدترین خبری که نشریه اسپانیایی "Relevo" منتشر کرده، کریستیانو رونالدو چهار روز پس از حذف پرتغال از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با کسب اجازه از باشگاه رئال‌مادرید روز گذشته در کمپ تمرینی «والدبباس» تمرینات انفرادی خود را انجام داده که این اقدام او باعث تعجب بسیاری از حاضران در محل شده است؛ رونالدو این روزها در خانه‌اش به شهر مادرید برگشته تا ضمن انجام تمرینات برای حفظ آمادگی، پیشنهاداتش را بررسی کند که یکی از آن‌ها النصر عربستان است. گفتنی است که دو باشگاه مادریدی یعنی رئال‌مادرید و اتلتیکومادرید تمایلی به جذب ستاره ۳۷ ساله پرتغالی ندارند.

فابریزیو رومانو خبرنگار مطرح اروپایی در این باره نوشت: رونالدو امروز در زمین شهر رئال‌مادرید حاضر شد تا تمرینات اختصاصی را انجام دهد؛ کریستیانو با پسرش همراه بود و اجازه خواست تا بعد از جام جهانی در مادرید تمرین کند، رئال مادرید و فلورنتینو پرز بلافاصله گفتند بله، زیرا رابطه با رونالدو همیشه عالی بوده است! رونالدو در زمینی جدا از تیم اصلی تمرین کرد، او در کنار تیم کارلو آنچلوتی نبود. درحال‌حاضر هیچ مذاکره‌ای برای بازگرداندن او به رئال‌مادرید در جریان نیست، اما رونالدو تا زمانی که پیشنهاد النصر موجود و معتبر است، همه گزینه‌ها را باز نگه می‌دارد.

به‌دنبال این شایعات؛ جلال‌الدین ماشاریپوف مهاجم ۲۹ ساله مطرح ازبکستانی تیم فوتبال النصر عربستان روز گذشته در ادعایی عجیب و جالب‌توجه به خبرنگار ایمنا گفت: باشگاه (هیئت‌مدیره) از من خواست شماره پیراهنم را از ۷ به ۷۷ تغییر بدهم؛ چراکه توافقات‌نهایی میان النصر و کریستیانو رونالدو انجام گرفته تا ستاره سابق منچستریونایتد به تیممان بپیوندد. رونالدو قرار است راهی عربستان شود و با شماره ۷ برای النصر بازی کند، من نیز شماره ۷ را برای او گذاشتم.

شماره‌پیراهنم را از ۷ به ۷۷ تغییر دادم، زیرا رونالدو به النصر می‌آید!

به گزارش ایمنا، جلال‌الدین ماشاریپوف پیش‌تر با شماره‌پیراهن ۷ برای باشگاه عربستانی به‌میدان می‌رفت اما اخیراً با شماره ۷۷ در تمرینات تیم فوتبال النصر حضور پیدا کرده است، اکنون نیز خودش پیوستن رونالدو به النصر را دلیل این اتفاق عنوان کرد.

کد خبر 626802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.