لغو ۷ پرواز از مراکش به قطر/ هواداران شیرهای اطلس به دوحه نرسیدند!

با وجود هماهنگی‌های قبلی، تمام پروازهای مراکش به سمت دوحه برای حمایت هواداران از شیرهای اطلس در نیمه‌نهایی جام‌جهانی مقابل فرانسه لغو شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و مراکش از ساعت ۲۲:۳۰ امشب _ چهارشنبه بیست‌وسوم آذر _ در چارچوب نیمه‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه البیت شهر الخور برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد تا رقیب آرژانتین در فینال این جام مشخص شود.

در روزهای گذشته، شرکت هواپیمایی مراکش اعلام کرده بود برای حضور هرچه بیشتر هواداران این تیم در بازی حساس مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر دربرابر فرانسه، ۳۰ پرواز اضافه را برای انتقال هواداران از کازابلانکا به دوحه در نظر گرفته است. گفتنی است در بازی‌های پیشین مراکش در جام‌جهانی نیز، بیشتر تماشاگران حاضر در ورزشگاه‌ها طرفدار این تیم بودند.

با وجود این، شرکت Royal Air Maroc، بزرگ‌ترین آژانس هواپیمایی مراکش، اعلام کرد بنا بر محدودیت‌های وضع‌شده توسط کشور قطر، تمام هفت پروازی که برای روز چهارشنبه بین کازابلانکا به دوحه برنامه‌ریزی شده بود، لغو شده است.

لغو ۷ پرواز از مراکش به قطر/ هواداران شیرهای‌اطلس به دوحه نرسیدند!

این اتفاق در حالی رخ داده که طی روزهای شنبه و یکشنبه، ۳۰ پرواز بین دو مقصد انجام شد و تراکم هواداران مراکش دردسرهای زیادی برای کشور میزبان ایجاد کرده بود و حالا مراکش با تعداد کمتری از هواداران باید در حساس‌ترین بازی تاریخ خود به مصاف فرانسه برود.

کد خبر 626746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.