۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
ساعت هوشمند North Edge ECG عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند North Edge ECG با قیمت ۳۹ دلار عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، از زمان عرضه ساعت هوشمند Huawei Watch D، بسیاری از تولیدکنندگان چینی ساعت‌های هوشمند خود را با قابلیت نظارت بر فشار خون و ECG عرضه کرده‌اند. شرکت North Edge ساعت هوشمندی به نام North Edge ECG را عرضه کرده است که برای اندازه‌گیری ضربان قلب، فشار خون و سطح اکسیژن خون مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این، دستگاه ذکر شده دارای ردیاب خواب است و از ۱۱ حالت ورزشی نیز پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند North Edge ECG از اتصال بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد به تماس‌ها پاسخ دهند، اعلان‌ها را دریافت کنند و موسیقی پخش شده از گوشی هوشمند را از راه دور کنترل کنند. این ساعت هوشمند دارای تایمر و زنگ هشدار است. همچنین به یک نمایشگر ۱.۶۵ اینچی با وضوح ۲۴۰ * ۲۸۰ پیکسل مجهز شده است. گجت پوشیدنی ذکر شده ۴۰ گرم وزن و ۱۰.۷ میلی‌متر ضخامت دارد. با توجه به این که دستگاه استاندارد IP65 را دریافت کرده است در برابر تعریق و باران مقاوم است.

باتری لیتیوم پلیمری ۱۷۰ میلی‌آمپری ساعت هوشمند North Edge ECG با مدت زمان شارژ دو ساعته می‌تواند تا هفت روز دوام بیاورد. این محصول در رنگ‌های مشکی و صورتی موجود است و با تخفیف ۵۰ درصد با قیمت ۳۹ دلار عرضه می‎‌شود، در حالی که قیمت اصلی آن ۷۸ دلار است.

کد خبر 626720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.