اعتراف سارق به ۲۲ فقره سرقت سیم برق در لنجان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارق سیم برق در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان لنجان و اعتراف متهم به ۲۲ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در شهرستان لنجان که باعث ایجاد اختلال در برق‌رسانی برخی از مناطق این شهرستان شده بود بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: تلاش برای دستگیری سارقان ادامه داشت تا اینکه مأموران گشت انتظامی طی گشت‌زنی‌های فعال و هدفمند خود در سطح شهر فردی که در حال سرقت سیم و کابل‌های برق معابر بود را مشاهده و در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: متهم دستگیر شده برای انجام تحقیقات تخصصی به پلیس آگاهی منتقل شد که در نهایت با ارائه مدارک و مستندات به ۲۲ فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان لنجان اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مانند قطع سیم و کابل‌های برق توسط اشخاص را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

کد خبر 626702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.