هزینه ۱۶‌ میلیارد ریالی شهرداری برای کشتارگاه

شهردار زرند گفت: طی یک سال گذشته بیش از ۱۶ میلیارد ریال برای بهسازی و تجهیز کشتارگاه شهرداری هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی ضیاءالدینی امروز _چهارشنبه بیست‌وسوم آذرماه _در دیدار با صنف قصابان شهر زرند با بیان این که بحث سلامت شهروندان یکی از مهمترین اهداف فعالیت‌های شهرداری زرند است، اظهار کرد: معتقد هستیم که شهرداری به عنوان یکی از مجموعه‌های مهم شهری، نقش مؤثری در بهداشت روانی، جسمی و سلامت شهروندان دارد.

وی با اشاره به اهمیت بحث سلامت و نقش مهمی که کشتارگاه در ایجاد سلامت بهداشتی و غذایی شهروندان دارد، افزود: نباید اجازه دهیم که امنیت جان شهروندان با بی توجهی به مسائل بهداشتی و بی‌احتیاطی به خطر بیفتد.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: تاکنون در زمینه راه‌اندازی کوره لاشه‌سوز، بهبود سالن، تعمیر ریل‌ها، نوسازی فضای داخلی، رنگ‌آمیزی، تعویض درب‌ها، ساخت آغل‌ها، تعمیر منبع آب، پاکسازی محیط کشتارگاه، ساخت آغل‌های جدید و نصب دوربین‌های مدار بسته اقدامات مؤثری انجام شده است.

ضیاء‌الدینی گفت: طی یک سال گذشته بیش از ۱۶ میلیارد ریال برای بهسازی و تجهیز این کشتارگاه از سوی شهرداری هزینه شده است.

وی نظم و انضباط را از مهمترین خواسته‌های شهرداری دانست و افزود: امیدواریم با همکاری یکدیگر بتوانیم خدمات بهتری به شهروندان ارائه دهیم.

به گزارش ایمنا، در پایان این نشست صنف قصابان به ارائه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و خواستار رفع مشکلات خود از سوی شهرداری شدند.

کد خبر 626701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.