تصمیم نهایی رونالدو برای خداحافظی از فوتبال+عکس

کریستیانو رونالدو به شایعه‌ها درباره خداحافظی‌اش از میادین فوتبال، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نشریه لکیپ فرانسه مدعی شده که رونالدو بعد از بازی مقابل مراکش در رختکن به بازیکنان و اعضای تیم ملی پرتغال اعلام کرده است که قصد خداحافظی از میادین فوتبال را دارد، اما با انتشار یک استوری به نوعی نشان داد قصد تسلیم شدن ندارد.

رونالدو با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: حقیقت سه جنبه دارد؛ رنج، عدم قطعیت و پشتکار

تصمیم نهایی رونالدو برای خداخافظی از فوتبال

واکنش رونالدو به باخت پرتغال

رونالدو در واکنش به باخت پرتغال نیز نوشت: «قهرمانی در جام جهانی با پرتغال، بزرگ‌ترین و بلندپروازانه‌ترین رؤیای دوران حرفه‌ای من بود. خوشبختانه عناوین زیادی در ابعاد بین‌المللی از جمله با لباس تیم ملی پرتغال کسب کرده‌ام، اما قرار دادن نام کشورمان در قله فوتبال جهان، بزرگ‌ترین آرزوی من بود. برای رسیدم این هدف و برآورده این رؤیا سخت مبارزه کردم. در پنج حضور طی ۱۶ سال در جام جهانی گلزنی کرده و همیشه در کنار بازیکنان و با حمایت میلیون‌ها نفر، تمام تلاشم را کردم.

با تمام توانم در زمین حاضر شدم و هرگز از مبارزه و تلاش برای رسیدن به رؤیا دست نکشیدم. متأسفانه این رؤیا به پایان رسید. فقط می‌خواهم همه بدانند که چیزهای زیادی گفته شده، خیلی نوشته شده، گمانه‌زنی‌های زیادی شده، اما تعهد من به پرتغال برای یک لحظه تغییر نکرده است.

همیشه کسی بودم که برای هدف همه می‌جنگیدم و هرگز به هم‌تیمی‌هایم و کشورم پشت نمی‌کردم. درحال‌حاضر، چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد. متشکرم پرتغال و با تشکر از شما قطر. این رؤیا تا زمانی که ادامه داشت زیبا بود.»

کد خبر 626645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.