مدیریت شهری اصفهان در هفته‌ای که گذشت

مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته را در بسته خبری ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «از کاهش ۵۰ نقطه حادثه‌خیز تا آشکارسازی ۷۶ گذرگاه عابر پیاده»، «بدنه مدیریت شهری آگاهانه حرکت می‌کند / وجود بانک اطلاعاتی دانش‌های تخصصی در شهرداری»، «چرای گله گوسفند در محیط شهری بهارستان + فیلم / پاسخ شهردار»، «سرمایه‌گذاران و مشارکت‌کنندگان شهری بیمه می‌شوند»، «ارائه گزارش عملکرد یک‌ساله شهرداری از شبکه تلویزیونی اصفهان»، «شهرداری اصفهان، روی ریل بهره‌وری»، «لزوم کاستن از هزینه‌های جاری و غیرضروری در بودجه ۱۴۰۲»، «عملکرد شفاف سیستم حتی به قیمت کاهش درآمد شهرداری / برای مچ‌گیری نیامده‌ایم»، «شهرداری برای رفع مشکل طرح‌های معطل مانده اقدام کند / ضرورت توجه بیشتر به حوزه چهارباغ» و «آنچه در جلسه علنی شصت‌وهفتم شورای شهر اصفهان گذشت» مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته بود که گزیده‌ای از آن را در این بسته خبری ایمنا می‌خوانید.

از کاهش ۵۰ نقطه حادثه‌خیز تا آشکارسازی ۷۶ گذرگاه عابر پیاده

حسین‌حق‌شناس، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان اقدامات اخیر این معاونت در راستای افزایش ایمنی شهروندان را تشریح کرد.

بدنه مدیریت شهری آگاهانه حرکت می‌کند / وجود بانک اطلاعاتی دانش‌های تخصصی در شهرداری

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان با بیان اینکه بدنه مدیریت شهری در این دوره معتقد است که باید عالمانه و آگاهانه حرکت کند، گفت: در معاونت برنامه‌ریزی شهرداری اصفهان بانک اطلاعاتی قوی از دانش‌های تخصصی وجود دارد که می‌تواند در اختیار دانشگاهیان و پژوهشگران قرار گیرد.

چرای گله گوسفند در محیط شهری بهارستان + فیلم / پاسخ شهردار

چرای گله گوسفندان در یکی از خیابان‌های بهارستان موجب گلایه ساکنان این شهر جدید شده است.

سرمایه‌گذاران و مشارکت‌کنندگان شهری بیمه می‌شوند

محسن رنجبر، معاون مالی اقتصادی شهرداری اصفهان گفت: تلاش کردیم بسترهای همکاری سرمایه‌گذاران را گسترش دهیم، به همین منظور مقرر شد بیمه‌ای مختص پوشش ریسک سرمایه‌گذاران در نظر گرفته شود تا ریسک سرمایه‌گذاری به حداقل ممکن برسد و آن‌ها با آسودگی در امورات شهری سرمایه‌گذاری کنند.

ارائه گزارش عملکرد یک‌ساله شهرداری از شبکه تلویزیونی اصفهان

سیدعلی معرک‌نژاد، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان از پخش برنامه‌ای با حضور شهردار اصفهان از شبکه تلویزیونی استان خبر داد و گفت: «علی قاسم‌زاده» در این برنامه به ارائه گزارش عملکرد یک‌ساله شهرداری می‌پردازد.

شهرداری اصفهان، روی ریل بهره‌وری

مصطفی نباتی‌نژاد، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: همزمان با ابلاغ معاون اول رئیس‌جمهور به تمام دستگاه‌ها برای ارتقای بهره‌وری، شهرداری اصفهان اقداماتی همچون تعالی سازمانی انجام داده است و انتظار می‌رود شهرداری بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر سازوکارهای استقرار چرخه بهره‌وری را اتخاذ کند.

لزوم کاستن از هزینه‌های جاری و غیرضروری در بودجه ۱۴۰۲

احمدرضا مصور، رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید بر لزوم کاستن از هزینه‌های جاری و غیرضروری در بودجه ۱۴۰۲، گفت: بسیاری از هزینه‌های جاری در شهرداری تنها هدر دادن پول است و قابلیت توجیه ندارد، لذا امسال سختگیرانه به سراغ بخشی از این هزینه‌ها خواهیم رفت.

عملکرد شفاف سیستم حتی به قیمت کاهش درآمد شهرداری / برای مچ‌گیری نیامده‌ایم

رسول میرباقری، رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: فعالان عرصه ساخت‌وساز مسکن سرمایه‌های شهر و فرماندهان اقتصادی انقلاب هستند که با اصالت و عشق به خدمت و تولید به این عرصه ورود کردند.

شهرداری برای رفع مشکل طرح‌های معطل مانده اقدام کند / ضرورت توجه بیشتر به حوزه چهارباغ

مجید نادرالاصلی، رئیس کمیسیون آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه به‌رغم گذشت یک‌سال‌ونیم از فعالیت مدیریت شهری ششم برای ارگ جهان‌نما هیچ اتفاقی نیفتاده است، افزود: مدیریت شهر باید برای رفع مشکل طرح‌های معطل مانده همچون میدان امام علی (ع) اقدام کند.

آنچه در جلسه علنی شصت‌وهفتم شورای شهر اصفهان گذشت

علی صالحی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان جزئیات طرح‌ها و لوایح مطرح شده در شصت‌وهفتمین جلسه علنی شورا را تشریح کرد.

کد خبر 626637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.