شهمیرزاد زمینه تاسیس اردوگاه ملی دانش‌آموزی را دارد

نماینده شورای اسلامی استان سمنان در شورای عالی استان‌های کشور گفت: شهمیرزاد زمینه تاسیس اردوگاه ملی دانش‌آموزی را دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کورش حصیرباف در نشست هم‌اندیشی رئیس و اعضای شورای اسلامی استان سمنان با مدیرکل آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: شهمیرزاد جزو ۱۴ شهر نمونه گردشگری بین‌المللی ایران قرار دارد و با پیگیری‌های انجام شده، زمین و امکانات در این شهر برای تأسیس اردوگاه ملی دانش‌آموزی در این منطقه گردشگری وجود دارد که امیدواریم با پیگیری‌های اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان به نتیجه برسد.

وی با انتقاد از حوزه حقوقی و املاک اداره آموزش و پرورش در استان سمنان، افزود: تعلق سازمانی به املاک آموزش و پرورش کمرنگ است و شنیده شده در شهرستان مهدیشهر و شهر نمونه گردشگری بین‌المللی شهمیرزاد قرار است املاکی برای فروش گذاشته شود. در صورتی که با توجه به ظرفیتی که این شهرستان دارد در آینده دچار کمبود سرانه آموزش و پرورش می‌شود و در حال حاضر در حوزه گردشگری تفریحی کارکنان آموزش و پرورش در شهرستان مهدیشهر می‌تواند بهره‌برداری شود.

نماینده شورای اسلامی استان سمنان در شورای عالی استان‌های کشور با تاکید بر نگاه فرهنگی و روان‌شناختی دانش‌آموزان خواستار توجه به مدیریت آموزشی اتباع خارجی شد و تصریح کرد: ایجاد مدارس افاغنه و اتباع خارجی به ویژه در شهرستان مهدیشهر نیاز است تا علاوه بر حفظ احترام این قشر، اثرات روانی و فرهنگی متناسب با آنها در دستور کار باشد.

عادل خالقی‌ثمرین، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان نیز اظهار کرد: حضور میدانی جهت رفع مشکلات آموزش و پرورش را روش کار خود قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز افزود: در این راستا شورای اسلامی استان سمنان می‌تواند همکاری‌های خوبی با آموزش و پرورش داشته باشد.

کد خبر 626586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.