مشکل قطعی فیبر نوری سه‌راهی سرخون رفع شود

رئیس شورای اسلامی بخش میانکوه اردل گفت: مشکل قطعی فیبر نوری سه‌راهی سرخون به سمت گندمکار باید سریع‌تر رفع و به فیبر نوری شهرستان کیار در روستای دوپلان متصل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرج‌اله نادعلی‌پور امروز _چهارشنبه بیست‌وسوم آذر_ در جلسه شورای استان چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: مشکلات سرعت پایین اینترنت و قطعی مداوم آن در بخش میانکوه اردل باعث نارضایتی مردم شده است.

وی افزود: در روستای رفن از اینترنت نوع wll و در روستای لندی از نسل E استفاده می‌شود که سرعت غیرقابل قبولی دارد و انتظار می‌رود مشکل قطعی فیبر نوری سه‌راهی سرخون به سمت گندمکار سریع‌تر رفع و به فیبر نوری شهرستان کیار در روستای دوپلان متصل شود.

رئیس شورای اسلامی بخش میانکوه اردل ادامه داد: انتظار می‌رود تجهیزات در سه روستای گوزلک، لندی و رفن نصب و مردم از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شوند و اینترنت منطقه به اینترنت نسل چهار و پنج ارتقا یابد.

وی مشکلات جاده جایگزین در کارون چهار اعم از روشنایی، تکمیل نیوجرسی، شکستگی‌ها و نصب گاردریل را مطرح کرد و افزود: تاکنون جاده جایگزین جاده قدیمی کارون چهار، جان چندین نفر از هموطنان را گرفته است و دو شرکت ملی آب نیرو و خطوط لوله و نفت مارون همواره باعث از بین بردن بخش‌های کشاورزی، دامداری و سایر مشاغل مردم میانکوه شده است که جهت جلوگیری از هرگونه ناامنی اجتماعی خواهان پیگیری عاجل و بدون فوت وقت و جبران خسارات مردم به خصوص در بخش آب آشامیدنی پایدار و جاده‌ها هستیم.

نادعلی‌پور ادامه داد: مقرر شد مراتب از طریق شرکت آب نیرو و اداره‌کل حمل‌ونقل جاده‌ای استان توسط ریاست شورای استان و شهرستان به طور جدی پیگیری شود.

به گزارش ایمنا، از سوی مسئولان اداره کل حمل‌ونقل جاده‌ای استان قول مساعد داده شد که در جاده ریزک اقدامات لازم از جمله زیرسازی و آسفالت آغاز و در ادامه همین کار، جاده مور وتلتاگ و سایر جاده‌های روستایی حدود ۳۷ کیلومتر، بازسازی و آسفالت شود.

کد خبر 626585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.