کواچیچ: آرژانتین به‌خاطر یک پنالتی مسخره پیروز شد!

هافبک تیم‌ ملی کرواسی گفت: اشتباه داور برای ما هزینه داشت، مقابل آرژانتین جنگیدیم اما یک پنالتی مسخره علیه‌ ما اعلام شد؛ شکست خوردیم و اکنون باید برای سومی تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، متئو کواچیچ پس از شکست تیم ملی کرواسی برابر آرژانتین در نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ و ناکامی در صعود دوباره به فینال، با انتقاد از قضاوت «دنیله اورساتو» و اعلام پنالتی در صحنه برخورد لیواکوویچ با آلوارز اظهار کرد: نظر دادن برای من سخت است، نمی‌دانم چه بگویم. تمام تلاش خود را کردیم؛ مطمئناً اگر می‌توانستیم بهتر انجام دهیم آن کار را انجام می‌دادیم. ما با یک پنالتی شکست خوردیم. می‌خواستیم برنده این بازی باشیم و به فینال برسیم اما اکنون برای سومی می‌جنگیم.

کواچیچ: آرژانتین به‌خاطر یک پنالتی مسخره پیروز شد/ مسی فوق‌العاده بود، به او تبریک می‌گویم

وی افزود: دو موقعیت در صحنه پنالتی اعلام‌شده به‌سود آرژانتین وجود داشت، اول اینکه داور کرنر را به‌سود ما اعلام نکرد و بعد از آن، این توپ را در برگشت پنالتی شد. من هرگز درباره داوران نظری ندادم، اما این‌ها اشتباهات اساسی است و برای ما هزینه داشت.

می‌دانستیم که آن‌ها تهاجمی هستند، خوبند و مسی را دارند؛ امروز او فوق‌العاده بود و باید به کاپیتان آرژانتین تبریک گفت؛ با این وجود ما جنگیدیم و آن پنالتی مسخره را علیه ما گرفتند.

کد خبر 626574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.